عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت کرد

بیانه 220 نماینده برای تقدیر از برگزارکنندگان رزمایش بزرگ پیامبر(ص)

220 نفر از نمایندگان طی بیانه‌ای از برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر (ص) تقدیر کردند.

بیانه 220 نماینده برای تقدیر از برگزارکنندگان رزمایش بزرگ پیامبر(ص)به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، بیانه 220 نفر از نمایندگان مجلس در تقدیر از برگزار کنندگان رزمایش پیامبر (ص) را قرائت کرد. 

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مانور بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) در سوق‌الجیش‌ترین نقطه دریایی کشورمان ایران عزیز بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ مستکبران جهانی کشانید.

با این رزمایش بزرگ و قدرتمندانه بارقه‌ای از امید در دل مستضعفان جهان تابیدن گرفت، این رزمایش به جهانیان نشان داد که علی‌رغم تحریم‌های سخت مستکبران در پرتوی عنایات الهی نسبت به مومنان با اتکا به جوانان دانشمند می‌توانیم به پیچیده‌ترین سلاح‌های پیشرفته دست یافت.

به کارگیری سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های پیچیده و دقیق در این مانور نظامی پیام گویا به سراسر جهان بود که تحریم‌ها هرگز قادر نیستند مانعی برای دستیابی مردان مصمم و آماده سازان حکومت واحد جهانی به مدرن‌ترین سلاح‌ها باشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان مجاهد آن انتخاب زمان و منطقه حساس و شکوه این رزمایش را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی) و ملت ایران تبرک عرض می‌نماییم و از خداوند بزرگ موفقیت همه دست‌اندرکاران این اقدام خداپسندانه را خواستاریم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار