آمار بالای مرگ و میر جوانان در زندان‌های انگلیس

گاردین در مطلبی نوشت؛ درصد بالای مرگ و میر جوانان در زندان‌های انگلیس هشدار برانگیز شده است.

آمار بالای مرگ و میر جوانان در زندان‌های انگلیس
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نوشته شماره امروز روزنامه گاردین در اینترنت: ارقام تازه منتشر شده در انگلیس فاش ساخته است، طی چهار سال گذشته شصت و پنج درصد کودکان و جوانان در زندان‌های انگلیس جانشان را از دست داده‌اند. 

انتشار این ارقام توسط یک گروه حمایت از حقوق اجتماعی منجر به درخواستهای جدیدی برای بازاندیشی اساسی درباره وضعیت زندان‌ها برای جوانان شده است. 

به گفته منتقدان، مجموعه‌ای از تجاهل و بی‌توجهی نهادی و روشمند و سیاست‌های کوته‌بینانه در مرگ و میر زندانیان نقش داشته است. این ارقام در آستانه انتشار نتایج تحقیقی به ریاست لرد هریس درباره نحوه کاهش مرگ و میر زندانیان هجده تا بیست و چهار ساله منتشر شده است.

همچنین در گزارشی که روز دوشنبه توسط یک هیئت بررسی اصلاحات منتشر می‌شود، به تفصیل شرح داده شده است که چگونه با بسته شدن چند زندان، مسئولان زندان‌ها در انگلیس مجبورند تعداد بیشتری از زندانیان را در سلول‌ها جای دهند.

اکثر مرگ و میرها، معادل پنجاه و چهار درصد، خودکشی گزارش شده است که عمدتا به شیوه دار زدن بوده است و بقیه موارد شامل قتل و مرگ به علل طبیعی یا ناشناخته بوده است. این امر سوالاتی را درباره ایمنی و سلامت زندانیان مطرح می‌سازد.

تجزیه و تحلیل‌های بیشتر ابعاد جدیدی از مشکلات جوانان را در زندانهای انگلیس فاش ساخته است از جمله،‌ پایین بودن سطح مراقبت‌های درمانی، سلامت روانی، مصرف الکل یا استعمال مواد مخدر یا اختلالات یادگیری. سی و سه درصد جوانانی که در زندان جانشان را از دست داده‌اند، به اختلالات روانی شامل ناهنجاری‌های شخصیتی و اسکیزوفرنی دچار بودند و سیزده درصد آنها به نوعی سابقه فروپاشی خانوادگی داشتند. کودکان زیر هجده سال حتی یک کودک پانزده ساله نیز در میان کشته شدگان بوده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار