تبریز؛

سال 94 آذربایجان شرقی را با آموزش های تخصصی _کاربردی مدیریت بحران بیمه خواهیم کرد

دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه فرمانداران ،شهرداران،بخشداران و روسای کارگروه های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری در سه هفته متوالی روزهای یکشنبه و دوشنبه و پنجشنبه تا عید برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مدیر کل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی با اشاره به تغییرات مداوم و طبیعی در ابعاد مختلف زیست محیطی کره زمین  گفت اثراتی که ناشی از مداخله بشر تحت عنوان دستیابی به فناوری های علمی در این کره خاکی و جو پیرامونی آن صورت می گیرد ، منجر به بروز حوادث ناخواسته فعلی و تهدید محیط زیست بشرآینده گشته است بطوریکه اگر چاره ای نیاندیشیم ، آینده ای نه چندان روشن در انتظارمان خواهد بود.

ساعی با تاکید بر ضرورت آموزش تخصصی فرمانداران ،شهرداران،بخشداران و روسای کارگروه های تخصصی شورای هماهنگی  افزود  : از آنجا که مدیریت بحران امری جمعی و نه فردی است از نتایج این دوره آشنایی عمومی با مبانی مدیریت بحران بصورت کاربردی جهت ایجاد امکان مشارکت درون و برون سازمانی و وحدت رویه در روند برنامه ريزي براي شرایط اضطراری و کنترل بحران، با سایر سازمانهاست . دراین دوره آموزشی نهایت سعی و کوشش بعمل آمده تا به موضوعات سوانح ناشی از خطرات متنوع و مختلف اقلیمی و زیست محیطی ، اجتماعی ، صنعتی و.... پرداخت گردد.

ساعی با بیان اینکه در سال جدید   استان آذربایجان شرقی  را با آموزش های تخصصی  _  کاربردی مدیریت بحران بیمه خواهیم کرد ، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای دانش، اصلاح نگرش وافزايش مهارت مدیران و مسئولین استان  براي شناخت هرچه بهتر وبيشترعلل بروز بحرانها،  انتخاب راهکارهای مؤثر براي پیشگیری و آمادگی در برابر خطرات وپاسخگويي به آنها ، شناخت برنامه های مديريت بحران در کشورهاي جهان ، شناخت اصول مدیریت یکپارچه در بحرانهای استان  ، آشنایی با چگونگی برنامه ريزي ومدیریت درشرایط اضطراری عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.