سرقت و زورگیری با قمه در روز روشن و در ملاء عام

زورگیری و سرقت وحشیانه با قمه توسط 2 نفر از اراذل و اوباشان شهر تهران در روز روشن و در ملاء عام، آن هم در محل رفت و آمد عمومی باز هم خبر ساز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز دو نفر از اراذل و اوباش زورگیر تهران با استفاده از موتور سیکلت و پوشاندن چهره خود با کلاه کست، در اقدامی غیر انسانی و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت مقادیری از طلا و جواهرات و تلفن همراه یکی از شهوندان مقیم غرب تهران نموده و پس از این اقدام از صحنه جرم متواری شدند.

 همسر این فرد آسیب دیده با شرح ماوقع گفت: ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز دو نفر از اراذل و اوباش زورگیر تهران در حوالی فلکه دوم صادقیه با تهدید و ارعاب با سلاح سرد ، آن هم در روز روشن و نزد دیدگان سایر مردم، موجبات تشویش ایشان را فراهم  کرده و وسایل شخصی ایشان از قبیل حلقه ازدواج، سرویس طلا و گوشی همراه ایشان را به سرقت بردند.

 وی با بیان اینکه همسر بنده در حال حاضر در شرایط روحی بسیار بدی بسر می برد، خاطر نشان ساخت:برای بررسی حادثه پیش آمده با ماموران نیروی انتظامی گرفته شد،  که ماموران کلانتری با نیم ساعت تاخیر در محل حادثه حاضر شدند و فقط به نوشتن صورتجلسه ای در این رابطه بسنده کردند و رفتند.

 گفتنی است این حادثه در حالی رخ می دهد که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ چندی پیش از کاهش آمار زورگیری پس از برخورد قاطع قوه قضائیه و پلیس با زورگیران در تهران خبر داده بود.

سرهنگ عباسعلی با اشاره به افزایش تیم های تخصصی برخورد با سارقان به عنف در مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرده بود: افزایش گشتی های پلیس آگاهی همراه با اقدامات هماهنگ قوه قضائیه و پلیس در برخورد با سارقان به عنف و زورگیران باعث شده سارقان زورگیر یا دست از سرقت بکشند یا از تهران فرار کنند.

منبع: ایران نیوز 24

انتهای پیام/
برچسب ها: سرقت ، زورگیری ، قمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۰۱:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
حس دیدن چنین صحنه هایی واقعا دردناک و روحیه رو تخریب میکنه .حالا خودتونو بزارید جای کسی که مورد هدف قرا میگیره
آخرین اخبار