ارزش معاملات فرابورس به 1594 میلیارد ریال رسید

بازار فرابورس در روز جاري شاهد معامله 245 ميليون و 50 هزار ورقه بهادار به ارزش يک هزار و 594 ميليارد و 580 ميليون ريال بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، بانک حکمت ايرانيان با معامله 7 ميليون و 310 هزار سهم بيشترين حجم و گروه سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي با 29 ميليارد و 770 ميليون ريال معامله، بيشترين ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با اندکي افزايش به 715.53 واحد رسيد.

بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سهام صنعت روي زنگان و پس از آن گروه سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و نيرو سرمايه و بيشترين کاهش هم نصيب حق تقدم بيمه نوين، قند شيروان، قوچان و بجنورد و بانک خاورميانه شد.

همچنين بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 21 هزار و 10 ورقه اجاره ماهانه رايتل بود و بيشترين حجم معاملات صندوق‌هاي قابل معامله در اختيار صندوق سرمايه‌گذاري اطلس با معامله 25 هزار و 269 سهم بود. امروز در بازار تسهيلات مسکن، تمامي نمادها کاهش يافت و هر ورقه حق تقدم مسکن حداکثر 84 هزار تومان معامله شد.

با موافقت کميته عرضه فرابورس ايران، شرکت کف با نماد "شکف" در فهرست نرخ‌هاي بازار پايه درج شد و نقل و انتقال سهام آن به صورت توافقي خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار