سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

تعیین تکلیف رشته محل‌های دانشگاه آزاد تا اردیبهشت 94/قول افزایش 4 هزار نفری تعداد هیات علمی

جعفری گفت: بررسی موضوع پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بیش از حد مجاز در دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی ماه‌های قبل با حضور وزیر علوم و ریاست این دانشگاه صورت گرفته است و مجلس منتظر عملکرد دانشگاه آزاد در این خصوص است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بررسی موضوع پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بیش از حد مجاز در دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی ماه های قبل با حضور وزیر علوم و ریاست این دانشگاه صورت گرفته و مجلس منتظر عملکرد دانشگاه آزاد در این خصوص است.

وی گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین مسئولانی از شورای عالی گسترش و رئیس دانشگاه آزاد برای ارایه توضیحاتی درخصوص پذیرش بی‌ضابطه دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد در یکی دو ماه پیش که هنوز بحث بودجه بررسی نمی‌شد میهمان کمیسیون بودند و جمع بندی این جلسه این بود که تا اردیبهشت ماه سال آتی رشته‌ محل‌هایی که دانشگاه آزاد تاسیس کرده اما مجوز شورای گسترش ندارد به سرعت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قول افزایش 4 هزار نفری تعداد هیات علمی این دانشگاه را دادند و تعهد کردند که تمامی قواعد پذیرش دانشجو در مقطع دکتری را رعایت و مجوزهای شورای عالی گسترش را در نظر بگیرند.

وی گفت: اگر این شرایط بر اساس آنچه شورای گسترش تعیین کرد پیش نرود مطابق قانون با دانشگاه آزاد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار