دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

مسائل برون سازمانی فرودگاه‌ها علت اصلی تأخیر پروازها

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه تأخیرات پروازها که انجام می‌شود بیشترین زیان را به خود شرکت‌های هواپیمایی وارد می‌کند گفت: مسائل برون سازمانی که در فرودگاه‌ها و سایر ارگان‌ها ایجاد می‌شود از موضوعات تأخیر پروازها به شمارمی‌رود.

مسائل برون سازمانی و شرایط جوی دلیل عمده تأخیر پروازها/ تأخیرها زیان عمده‌ای به شرکت‌های هواپیمایی وارد کرده است
مقصود سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص دلایل عمده تأخیر پروازها گفت: برخی از شرکت‌های هواپیمایی به دلیل برخی از مسائل داخلی میزان تأخیرات پروازها را افزایش می‌دهند؛گفت: مسائل برون سازمانی که در فرودگاه‌ها و سایر ارگان‌ها ایجاد می‌شود از دیگر موضوعات تأخیر پروازها به شمارمی‌رود.

وی در ادامه افزود: شرایط جوی و نامساعد بودن هوا و همچنین مسائل نقص فنی نیز از دیگر دلایل عمده تأخیرات هواپیماها به شمارمی‌رود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و دستورالعمل‌هایی که صادر شده شرکت‌های هواپیمایی سعی دارند مسائل درون سازمانی را کاهش دهند؛اما مسائل برون سازمانی و شرایط جوی در دست ایرلاین‌ها نیست که بخواهند این موضوع را سازماندهی کنند.

سامانی با اشاره به اینکه تأخیرات پروازها که انجام می‌شود بیشترین زیان را به خود شرکت‌های هواپیمایی وارد می‌کند؛افزود: هزینه‌هایی از جمله پارکینگ هواپیما و مسائل متعدد دیگر و همچنین عدم کسب درآمد از دیگر زیان‌های این تأخیرات برای شرکت‌ها به شمار می‌رود.

وی در ادامه توضیح داد: بیشترین درآمدهای شرکت‌های هواپیمایی از فروش بلیت و پروازها انجام می‌شود اگر تأخیر صورت گیرد هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی کاهش می‌یابد؛ بنابراین تأخیرات بر عهده شرکت‌ها نیست.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی با ساماندهی مسائل درون سازمانی تمام تلاش خود را می‌کنند که مانع زیان‌دهی شوند و مسافران خود را همواره راضی نگه دارند.

سامانی یادآور شد: برای ساماندهی مسائل درون سازمانی شرکت‌های هواپیمایی کمیته تأخیرات را تشکیل داده‌اند و تا پیش از عید تأخیراتی که به این موضوع وصل است را درست می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مواردی از جمله برون سازمانی و شرایط جوی خارج از اراده شرکت‌های هواپیمایی به شمار می‌رود و این موضوع بیشتر به سازمان هواپیمایی مرتبط است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تأخیر ، بلیت ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار