معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 خبرداد:

حضور فعال شهرداری منطقه 5 در همایش احیاگران نور

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: طرح احیاگران نور با هدف ارتقای اثربخشی بانوان مبلغ در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در غرب تهران اجرا می شود.

مسعود خسروی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح احیاگران نور در منطقه 5 اظهار کرد:با توجه به ضرورت حفظ ارزش های دینی در خانواده به ویژه بانوان و دختران جوان لزوم هم خوانی تبلیغ دینی با رویکردهای جدید زندگی شهری طرح احیاگران نور در غرب تهران اجرا شد. 
 
خسروی با اشاره به بهره گیری از خلاقیت و نوآوری در شیوه های تبلیغ دینی و برقراری ارتباط موثر بین مخاطب و بانوان مبلغ و ایجاد انگیزه برای جذب و پرورش بانوان مبلغ جوان در سطح منطقه5 از جمله اهداف اجرای طرح بر شمرد. 
 
وی تصریح کرد: همایش احیاگران نور یکی از برنامه های ثمر بخش در دوره های گذشته بوده که هفتمین دوره آن در اسفند ماه با حضور بانوان مبلغ و اعضای هیات های مذهبی شهر تهران در برج میلاد برگزار می شود که 100 تن از بانوان مبلغ منطقه 5 نیز در این همایش حضور فعال خواهند داشت. 
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در پایان با اشاره به فعالیت پژوهشی بانوان مبلغ در نهادینه سازی و عملی نمودن تبلیغات اسلامی گفت:یکی از چهار مقاله برتر و برگزیده این همایش که به صورت متن سخنرانی قرائت خواهد شد از منطقه 5 ارسال که از نویسنده آن تقدیر به عمل خواهد آمد. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهرداری ، منطقه ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار