سردار کمالی:

ورزشکاران متخلف نمی‌توانند سربازی‌شان را بخرند / حضور پولادی در لیگ قطر غیرقانونی است

سردار کمالی جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح در خصوص اظهارات باران چشمه گفت: ورزشکارانی که کارت معافیتشان باطل شده است، نمی‌توانند خدمت سربازی را بخرند.

سردار کمالی: ورزشکاران متخلف نمی‌توانند سربازیشان را خریداری کنند/ حضور پولادی در لیگ قطر غیرقانونی است سردار کمالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: موضوعی که از سوی باران چشمه مطرح شده را تکذیب می‌کنم چرا که ورزشکاران متخلف نمی‌توانند خدمت سربازیشان را خریداری کنند و پرونده آن‌ها در دادگاه مفتوح و رسیدگی می‌شود.  
 
وی تصریح کرد: همه افراد جامعه از جمله ورزشکاران و غیر ورزشکاران اگر بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند، می‌توانند جریمه‌اش را پرداخت کنند و این به معنای این نیست که می‌توانند سربازیشان را خریداری کنند، بلکه این جریمه‌ای است که باید پرداخت کنند.  
 
کمالی عنوان کرد: به هرحال این موضوع که کسانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است می‌توانند خدمت سربازیشان را بخرند صحت ندارد، چرا که پرونده آن‌ها در دادگاه مفتوح و در حال رسیدگی است.  
 
وی در پایان در مورد وضعیت پولادی خاطرنشان کرد: پولادی با باشگاه قطری قرارداد بسته است، که قرار است وی هرچه سریع‌تر قراردادش را با این تیم قطری فسخ کند و به ایران می‌آید تا تکلیفش روشن شود. به هرحال از نظر ما حضور پولادی در قطر غیرقانونی است و ما پیگیر وضعیت وی هستیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: کمالی ، جانشین ، باطل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار