رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مطرح کرد

پیش بینی ثبات قیمت آجیل تا پایان سال

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: نسبت به دو ماه گذشته قیمت آجیل و خشکبار ثابت و بدون تغییر بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال نیز افزایش قیمتی را نداشته باشیم.

مصطفی احمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ثبات قیمت آجیل و خشکبار اظهار داشت: نسبت به دو ماه گذشته قیمت آجیل و خشکبار ثابت و بدون تغییر بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال نیز افزایش قیمتی نداشته باشیم.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران افزود: البته قیمت برخی اقلام نسبت به سال گذشته 20 تا 30 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: قیمت آجیل و خشکبار تابع عرضه و تقاضا و وجود جنس در بازار است و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن اعلام کرد.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه در بازار کمبودی نیست و واحدهای صنفی نیز در روزهای پایانی سال از 8 و نیم صبح تا 12 شب اقدام به فروش کالا می‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: بازرسان ما نیز در روزهای پایانی سال بر فروش در واحدهای صنفی نظارت کامل می‌کنند و در کنار بازرسان اتحادیه بازرسان اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز بازار را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که آجیل و خشکبار مورد نیاز خود را از واحدهایی که جواز اتحادیه دارند تهیه نمایند چرا که عده‌ای هستند که با سوء‌استفاده در شب عید اقدام به فروش جنس مانده می‌کنند.

احمدی با اشاره به اینکه فروش آجیل در شیرینی‌فروشی‌ها مورد تأیید این اتحادیه نیست، گفت: با اتحادیه شیرینی‌فروشان تفاهم شد تا تنها شیرینی‌فروشان به فروش آجیل‌های بسته‌بندی که مورد تایید اتحادیه آجیل و خشکبار است، اقدام نمایند در حالی که بسیاری از واحدهای صنفی این امر را رعایت نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار افزود: هم اکنون در سه نقطه تهران نمایشگاه بهاره در حال برگزاری است که بازرسان ما بر فروش آجیل و خشکبار در این نمایشگاه نظارت کامل دارند تا جنس معیوب به مردم فرخته نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجیل ، خشکبار ، ثبات ، قیمت ، عرضه ، تقاضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار