بازدید نژادفلاح، خوردبین و درخشان از ورزشگاه و زمین چمن اختصاصی بنیادکار؛

کنجکاوی درخشان درمورد مسی!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس، سرمربی و سرپرست تیم و مدیر روابط عمومی باشگاه از ورزشگاه بنیادکار و زمین چمن آن بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حمید درخشان پس از کنفرانس خبری ظهر امروز، از بخش‌های مختلف ورزشگاه اختصاصی بنیاد کار بازدید کرد.

محمد حسین نژاد فلاح و محمود خوردبین نیز به ورزشگاه آمده بودند و به همراه حمید درخشان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه و مسوولان روابط بین الملل و رسانه ای تیم از استادیوم اختصاصی بنیادکار که در حدود دو سال پیش افتتاح شده، بازدید کردند.

مسوولان باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس سری به موزه و تالار افتخارات باشگاه بنیادکار زدند و یک فرد ازبکستانی که در کنفرانس خبری سوالی نیز طرح کرد و شب گذشته نیز خود را به عنوان یک علاقمند به فوتبال به اردوی پرسپولیس رسانده بود توضیحاتی درباره عکس ها و کاپ های موجود در این موزه ارائه کرد. عکاس هایی از نسل های مختلف تیم ملی، باشگاه های بنیادکار و پاختاکور در این موزه دیده می شد. همچنین کاپ هایی زیبا که توجه حمید درخشان را جلب کرده بود در وسط موزه به شکلی زیبایی گنجانده شده بود. در این تالار که بیشتر شبیه یک گالری عکس بود تصاویری از مسی، اینیستا و دیگر ستارگان بارسلونا در کنار جوانان علاقمند به فوتبال دیده می شد.

درخشان درباره زمان حضور مسی و تیم بارسلونا در ازبکستان پرس و جو کرد که یکی از حاضران در این تالار عنوان کرد؛ تیم بارسلونا چند سال پیش به اینجا آمده اما فردی دیگری که اطلاعات بیشتری داشت تاکید کرد این عکس ها متعلق به حضور اعضای تیم بارسلونا در ازبکستان نیست بلکه اختصاص به سفر آنها به کشورهای اطراف دارد.

نژادفلاح، درخشان و خوردبین سپس به زمین چمن استادیوم بنیادکار رفتند و سرمربی پرسپولیس با دقت خاص و از نگاه فوتبالی، زمین چمن را بررسی کرد و بسیار خوشحال بود که زمین مسابقه کیفیت خوبی دارد و تیم فوتبال پرسپولیس که روی زمین بازی می کند می تواند برنامه های تاکتیکی مورد نظرش را در چنین زمینی به خوبی پیاده کند. خوردبین نیز درباره مصوبات جلسه هماهنگی، توضیحاتی به نژاد فلاح و درخشان داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.