منصوریان: امیدوارم تیم العین را با دست خالی بر کشور خود بازگردانیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: درصدد هستیم که تیم العین امارات را با دست خالی به کشور خود بازگردانیم و سه امتیاز دیدار را کسب کنیم.

منصوریان: امیدوارم تیم العین را با دست خالی بر کشور خود بازگردانیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل العین امارات اظهار داشت: با توجه به اینکه در دیدار قبلی پاخت کور خوب عمل کردیم اما، مشکلاتی نیز از لحاظ فنی داشتیم که سعی کردیم این مشکلات را برای بازی‌های آینده حل نماییم.
  
وی بیان کرد: در حال حاضر از لحاظ بدنی آماده هستیم و می‌دانیم که از بازی فردا چه چیزی می‌خواهیم . 20 روز است که روی تیم العین امارات کار کردیم و این پیش  بینی را کرده بودیم که در صورت صعود از  گروهمان به تیم العین بر می‌خوریم و خوشحالم که از مسئولان بلند پایه امارات هم به ایران آمده و به او خوشامد می‌گویم.
 
منصوریان بیان کرد: همان طور که نظاره گر هستیم شیخ محمد بن زاید به ایران آمده و وی می‌تواند از لحاظ روحیه برای تیم العین امارات مفید باشد و مطمنأ بازی سنگینی در پیش خواهیم داشت و جا دارد که از هواداران که ما را در بازی مقابل تبم الجیش تنها نگذاشتند تشکر ویژه کنم و در آن مسابقه رنگ قرمز، آبی و زرد سپاهان ب رنگ پرچم ایران تبدیل شد و هواداران حمایت بسیار خوبی از ما کردند.

وی درباره حضور هواداران در بازی اول نفت تهران مقابل الجیش قطر عنوان کرد: جا دارد که از تمام هواداران که نگذاشته و فشاری در بازی مقابل تیم الجیش به ما وارد شود تشکر کنم و از طرفی دیگر از طرفداران استقلال، پرسپولیس  و آذری‌زبان‌ها تشکر ویژه می‌کنم و می‌خواهم که ما را  مورد حمایت قرار دهند و همچنین از باشگاه‌هایی که برای بازی باالجیش بیانیه صادر کردند و از ستاره‌هایی که به استادیوم آمدند و ما را حمایت کردند دست آنها را می‌بوسیم چرا که ما را تنها گذاشتند و امیدوارم برای بازی فردا مقابل العین  امارات که یک بازی فرا باشگاهی است و من به آن نگاه ملی دارم می‌خواهم که فردا نیز تیم نفت را حمایت کنند.

وی افزود: العین تیم خوبی  است و خوشحالم که هر سه برادر عبدالرحمان به تهران آمدند به آنها خوش آمد می‌گویم اما،  آنها باید خودشان را برای مقابله با هافبک‌های  ما آماده کنند چرا که علاوه بر ارائه یک بازی خوب به دنبال سه امتیاز این دیدار نیز هستیم.

منصوریان  عنوان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای بازی در مقابل تیم العین صورت گرفته است و خوشبختانه در طول هفته توانستیم بازیکنان  را به خوبی رهبری کنیم و به آنها گوشزد کردیم که باخت در مقابل الجیش می‌تواند برای ما یک درس جدید باشد چرا که فوتبال همیشه پر از درس‌های جدید است و ما در هر صورت درصدد هستیم که تیم العین امارات را با دست خالی به کشور خود بازگردانیم.

منصوریان درباره جدایی پور علی گنجی از این تیم بیان داشت: باید بگویم که مرتضی پور علی گنجی هم یکی از بازیکنان خوب تیم ما بود و به اندازه‌  دیگر بازیکنان  توانست بازی‌های خوبی را برای تیم به نمایش بگذارد و ما در خط هافبک و خط دفاع بازیکن همانند او داریم البته تیم ما ستاره ندارد و بلکه ستاره ما تیم نفت است  و اگر به خواهیم به یک جمع بندی نهایی برسیم باید بگویم که تیم نفت 23 امتیاز دارد و به اندازه‌ کافی بازیکن خوب و قابل قبول در تیم وجود دارد تا از این طریق بتوانیم جای خالی بازیکنان دیگر را پر کنیم البته ما مثل سایر تیم‌ الف و ب نداریم بلکه 11 بازیکنمان را به میدان خواهیم فرستاد و آنها می‌دانند که باید در زمین چه کاری انجام بدهند.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: در کل میانگین سنی بازیکنان ما 6/24 سال دارد و به طور طبیعی تیم  کم تجرربه‌ای هستیم چون جوان‌ترین بازیکن ما 18سال سن دارد و بزرگترین بازیکن ما نیز 31  ساله است اما تعداد بازی‌های که انجام داده‌ایم باعث شده که درس‌های  زیادی را کسب کنیم.

وی درباره مشکلات مالی اظهار داشت: می‌دانیم که مسئولان باشگاه مشکلات الی را حل خواهند کرد چرا که در لیگ برتر همه تیم‌ها به جز یکی دو تیم از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و تا این بودجه‌ها بخواند به باشگاه‌ها برسد زمان بر خواهد بود.
اما،  رقم قرارداد بازیکنان ما هم زاد نیست و روی  قراردادهایشان حساب کرده‌اند اما باید بگویم آستانه تحمل تیم‌ها بالا است و می‌دانیم که مسئولان درصدد بر طرف کردن  مشکلات مالی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار