"خبر رسمی در مورد مجوز حضور مشحون در انتخابات مطرح نشده است"

دولو: انتخابات فدراسیون بسکتبال اواخر فروردین برگزار می شود

سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت: انتخابات پنج هیات باقی مانده استان ها به زودی برگزار می شود و در تلاش هستیم تا پایان فروردین 94 انتخابات ریاست فدراسیون را هم برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال در حاشیه سمینار نواب رئیس بانوان گفت: تمام پرداخت های ما در چند ماه گذشته به روز بوده است و به تازگی 70 میلیون تومان پول هم به حساب هیات های ورزشی ریخته ام. نواب رئیس بانوان هم در هیات های خود باید تلاش کنند و از رئیس هیات برای بخش بانوان پول بگیرند. من تا زمانی که هستم بودجه خاصی به بخش بانوان اختصاص می دهم به شرطی که کار و تلاش هم در این بخش انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست فدراسیون به بعد از تعطیلات نوروز موکول شده است، در جمع خبرنگاران گفت: تلاش زیادی کردیم که انتخابات قبل از عید برگزار شود اما با توجه به اینکه تایید صلاحیت نامزدها نرسیده بود و انتخابات پنج هیات استانی را هم باید در این مهلت برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون تاکید کرد: تلاش بر این است که انتخابات ریاست فدراسیون تا اواخر فرودین 94 برگزار شود تا تعیین صلاحیت کاندیداها تا آن زمان برسد و انتخابات ریاست هیات های استانی هم برگزار شود.

ما هم از رسانه ها خبر مجوز مشحون را شنیدیم
دولو در واکنش به شائبه هایی که برگزاری انتخابات هیات ها توسط سرپرست فدراسیون ایجاد می کند، تاکید کرد: طبق قانون تنها روسای هیات ها حق شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون را دارند و سرپرست ها در انتخابات حق رأی ندارند. 

وی در پاسخ به اینکه بالاخره محمود مشحون رئیس سابق فدراسیون مجوز حضور در انتخابات را گرفته است یا نه؟ گفت: چیزی که ما شنیده ایم تنها در رسانه ها بوده است و هنوز به صورت رسمی هیچ خبری مبنی بر اینکه مشحون مجوز شرکت در انتخابات را گرفته است یا نه، مطرح نشده است. با این وجود وی به دنبال دریافت مجوز هست. امیدوارم شرایط برای حضور تمام 16 نفر در انتخابات مهیا شود. 

دولو که انتخابات بسکتبال را رقابتی ترین انتخابات در میان فدراسیون های ورزشی می داند در مورد سرپرستی خود تاکید کرد: فرقی میان سرپرست و رئیس وجود ندارد. اینکه مطرح می شد ما تا به حال کاری نکرده ایم به این خاطر بود که تلاش می کردیم کارهای فدراسیون در آرامش و بدون هیچ چالشی پیش برود. دلیل کمتر مصاحبه کردن من هم این بوده است تا حرکت آهسته و پیوسته ای  را داشته باشیم. مطمئن باشید در روزهای آینده هم خبرهای خوشی را در حوزه بسکتبال می شنوید.

دولو تاکید کرد که تمام کارهای مربوط به حضور پرقدرت در مسابقات جهانی جوانان، زیر 16 سال و تیم ملی بزرگسالان را برنامه ریزی کرده اند. به این ترتیب وضعیت تیم ملی و سرمربی آن نیز به احتمال زیاد تا روزهای آینده مشخص می شود.

سرپرست فدراسیون بحث ثبت نام مجدد فدراسیون را تکذیب کرد و گفت: ما تنها منتظر تعیین صلاحیت کاندیداها هستیم. 

دولو از جلسه امضا تفاهم نامه مالی با وزارت ورزش خبر داد که فردا دوازدهم اسفند برگزار می شود و ادامه داد: تقویم سال 94 نیز آماده ارائه به مسئولان وزارت ورزش است.ما  تلاش می کنیم که با انجام کارهای اجرایی فدراسیون هیچ کاری تا زمان انتخاب رئیس جدید عقب نیافتد و ورزش بسکتبال هم صدمه نبیند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.