مروری بر هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

سرخپوشان درپی شکار پرستوها/ صدرنشینان ایران و امارات به مصاف هم می‌روند

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از فردا سه شنبه آغاز می شود و تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانش می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به دیدار حریفانشان از ازبکستان و قطر می روند. 
 
** بنیادکار ازبکستان_ پرسپولیس ؛ سرخپوشان به دنبال قطع نوار ناکامی ها در ازبکستان 
 
سرخپوشان در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 فردا به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان می روند. 
 
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد شیرین و پرگل مقابل لخویای قطر در هفته اول، با روحیه مضاعف در هفته دوم به مصاف بنیادکار ازبکستان می رود. 
 
شاگردان درخشان بعد از برد پرگل مقابل لخویا از شرایط بحرانی خارج شدند و درخشان هم با خیال راحت به کارش در پرسپولیس می پردازد و دیگر سایه قطبی و برانکو را بالای سرش احساس نمیکند. 
 
به هرحال پرسپولیس با اینکه بعد از مدتها توانست برد پررنگی بدست آورد، اما همچنان مشکلات عدیده ای دارد. بازیکنان این تیم قبل از سفر به ازبکستان از پرداخت نشدن مطالباتشان گلایه کردند. 
 
سرخپوشان پایتخت موفق ترین تیم در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودند و بهترین برد را در هفته اول به نام خود ثبت کردند. بر این اساس شاگردان درخشان قصد دارند ثابت کنند که برد مقابل لخویا اتفاقی نبوده و براساس برنامه و تاکتیک بوده است. 
 
در آن سوی میدان، تیم بنیادکار ازبکستان با اینکه از مرحله پلی آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، اما در هفته اول مقابل النصر عربستان توانست یک امتیاز کسب کند. 
 
دو تیم ازبکی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توانستند دو نماینده کشورمان را شکست دهند. بر این اساس پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که به کشور سرد ازبکستان سفر می کند و سرمای هوا می تواند برای پرسپولیسی ها دردسرساز شود. 
 
حمید علی عسگر به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند. 
 
به هرحال اگر پرسپولیسی ها با همان کیفیت بازی و اعتماد به نفسی که مقابل لخویا داشتند، در این بازی هم داشته باشند آن وقت دومین بردشان دور از دسترس نخواهد بود. 
 
گفتنی است؛ باید دید سرخپوشان می توانند نوار باخت های تیم ایرانی را در ازبکستان قطع و مسیر خود را برای صعود به مرحله بعد هموار کنند یا نه! 
 
لخویا قطر و النصر عربستان هم ساعت 18:45 برابر یکدیگر صف آرایی می کنند 
 
 کیم دونگ بی داور کره ای به همراه هموطنانش کیم یونگ گا و پراک این سون این بازی را قضاوت خواهند کرد طلال از اردن ناظر داوری این بازی انتخاب شدند. 
 
** نفت ایران- العین امارات؛ جدال صدرنشین های ایران و امارات 
 
تیم فوتبال نفت تهران فردا ساعت 18 در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال العین امارات می رود. 
 
شاگردان منصوریان در هفته اول با اشتباهات فردی علیرضا بیرانوند نتیجه بازی را به حریف ازبکی‌شان واگذار کردند. 
 
براین اساس نفتی می خواهند در این بازی شکست مسابقه اول را جبران کنند و همچنان امیدوار به صعود به مرحله بعد باشند به همین خاطر تمام تلاششان را می کنند که نخستین برد آسیایی خود را در خانه شان بدست آوردند. 
 
در آن سوی میدان، تیم العین صدرنشین لیگ امارات است همچنین تیم نفت تهران هم در جدول لیگ برتر ایران صدرنشین است. 
 
براین اساس جدال تیم صدرنشین در فوتبال ایران و امارات جذاب و دیدنی خواهد بود، تیم العین در هفته اول مقابل الشباب عربستان به نتیجه تساوی دست یافته است. 
 
 تیم العین در 17 مسابقه 45 گل زده و با 39 امتیاز و دو شکست صدرنشین لیگ امارات است و نفت تهران هم با 39 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. 
 
اگر نفت تهران بتواند العین را شکست دهد آن وقت به صعود به مرحله بعد امیدوار می شود اما مساوی با شکست،‌این تیم را در وضعیت نامناسبی قرار می دهد. 
 
به هر حال علیرضا منصوریان امیدوار است که هواداران استقلال و پرسپولیس همانند بازی العین قطر در مرحله پلی آف، تیم نفت را در ورزشگاه‌اش تنها نگذارند و برای تشویق کردن به ورزشگاه بیایند،‌دیگر بازی گروه B بین تیمهای فوتبال الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان ساعت 20:50 برگزار می شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار