مصاحبه ها و حاشیه های لیگ دسته یک فوتبال

هفته 16 لیگ دسته یک به پایان رسید و با نتایج به دست آمده جایگاه تیم‌های بالای جدول هم در گروه الف و ب تغییر کرد.

مصاحبه ها و حاشیه های لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،فولاد اهواز با پیروزی مقابل فجر سپاسی از حریفانش پیشی گرفت و مس رفسنجان هم صدر جدول را از دست داد و سیاه جایگانی‌ها با تفاضل گل بیشتر در رتبه نخست قرار گرفتند.

* بگوویچ: صدرنشینی را از مشهدی می‌گیریم

وینگو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان گفت: موقیعت‌های خوب داشتیم  می‌توانستیم سیاه جامگان را شکست دهیم اما متاسفانه بازیکنان مس آنطور که باید خواسته‌هایم را در زمین پیاده نکردند و حتی رضا سلیمانی توپ را از دروازه حریف به بیرون زد تا از سه امتیاز محروم شویم.
وی افزود: امیدوارم بخت یارمان باشد و تمام تلاشمان را می‌کنیم به صدر جدول بازگردیم متاسفانه در چند هفته‌ی اخیر شرایط مطلوب نبوده و من شانس نداشته و امتیازات مورد نیازمان را از دست دادیم.


* با دستور مدیر عامل؛ سرمربی نفت آبادان ممنوع المصاحبه شد

کارلوس مانوئل سرمربی نفت آبادان در حال حاضر و بار دستور مدیر عامل باشگاه نفت ممنوع المصاحبه شده است.
مانوئل ترجیح می‌دهد فعلا طبق نظر مسئولان باشگاه صحبتی انجام ندهد تا پس از پایان هفته هجدهم در تعطیلات چند روزه لیگ یک مدت ممنوع المصاحبه او تمام خواهد شد.
عیسی زاده مدیریت عامل باشگاه نفت آبادان در این خصوص گفت: به دلیل وجود برخی حواشی که نمی‌خواهم اانها را عنوان کنم به سرمربی  تیم توصیه کردیم که مصاحبه‌ای انجام ندهد و در تعطیلات در هفته آینده صحبت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

* ربیعی:  شرایط مالی شهرداری وخیم است

محمد ربیعی سرمربی شهرداری اردبیل گفت: تا یک روز قبل از بازی با نساجی مازندران زمین تمرین نداشتیم و تیم را در سالن تمرین می‌دادم و بدون شک کم لطفی مسئولان استان اردبیل به ضررمان تمام شد اگر کمک و شرایط زمین چمن را محیا می‌کردند می‌توانستیم با آمادگی کامل به مصاف نساجی‌ها برویم.
وی افزود: شرایطم شهرداری وخیم است و پولی نداریم که بخواهیم به آن صورت در اختیار بازیکنان قرار دهیم البته شورای شهر و مسئولان در تلاش هستند مشکلات مالی را هر چه زودتر برطرف کنند و نمی‌گذارم بی پولی به روحیه بازیکنان صدمه بزنند.
ربیعی ادامه داد: می‌توانیم نساجی را شکست دهیم اما  شانس نداشتیم و 8 موقعیت را  از دست دادیم.

* دست نشان: داور پنالتی ما را نگرفت

نادر دست نشان سرمربی نساجی مازندران گفت: تمام فکر و ذهنمان پیروزی مقابل شهرداری بود، هر دو تیم تهاجی بازی کردیم و در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.
وی افزود: فکر میکنم داور یک پنالتی برای ما نگرفت و اگر آن خطا گرفته می‌توانستیم راحت‌تر به صدر جدول برسیم و ا ختلاف امتیاز را نسبت به رقبا کم کنیم، خوشبختانه این دیدار حاشیه خاصی نداشت و هر دو تیم صرفا برای فوتبال مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.
بد نیست بدانید تیم نساجی هیچ مصدوم و محرومی ندارد و با تمام نفرات در هفته هفدهم حاضر خواهد شد.
البته بهمن طهماسبی به دلیل جراحی دستش تا دو ماه دیگر از میادین دور است.

*مسافرت 15ساعته نساجی به قائم شهر

برای برگزاری هفته شانزدهم رقابت‌ها لیگ دسته یک دو تیم شهرداری اردبیل و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر رفتند. نکته قابل توجه این بازی سفر طولانی مازندرانی‌ها به قائم شهر بوده و شاگردان دست نشان 15ساعت در جاده بوده‌اند. البته چون پروازهای منتهی به قائم شهر کامل نیست کاروان‌ نساجی مازندران از اردبیل با اتوبوس به شهرش بازگشت و با توجه به این موضوع سرمربی نساجی تصمیم گرفت تمرین عصر دوشنبه تیم را تعطیل و به سه شنبه موکول کند.

*روزبهانی: نیروی زمینی باید به جای فولاد صدرنشین می‌شد

علی روزبهانی سرمربی تیم نیروی زمینی گفت: می‌توانستیم به تربیت نوین بیشتر گل بزنیم و با اختلاف 5، 6گل زمین را ترک کنیم.
وی افزود: بازیکنان نیروی زمینی شرایط خوبی داشته و پس از بازگشت سه هفته ناکامی بالاخره موفق شدیم حریفان را شکست دهیم و به حقمان برسیم.

روزبهانی ادامه داد: وضعیت مالی نیروی زمینی هیچ موقع خوب نبوده و نیست و امیدوارم این تیم بحران مالی‌اش در یک زمان تمام شود و از طرفی اگر بازیکن سرباز ما را مجوز بازیشان را لغو نمی‌کردند الان جایگاه فولاد اهواز برای ما بود و مطمئن باشید نیروی زمینی خیلی راحت می‌توانست به لیگ برتر صعود کند البته الان هم دست از تلاش برنمی‌داریم و با این ترتیب به صدر جدول خواهیم رسید.

*پاداش میلیونی برای نیروی زمینی

تیم فوتبال نیروی زمینی پس از گذشت سه هفته ناکامی در لیگ دسته یک توانست تربیت نوین یزد را با اختلاف سه گل شکست دهد و با توجه به این موضوع مسئولان باشگاه برای بالا بردن روحیه تیم نفری 400هزار تومان به بازیکنان پرداخت می‌کنند و مجموع 10میلیون تومان در اختیار تیم قرار خواهند داد.

*باقری‌نیا: هزینه‌های لیگ یک کمر شکن است

مجید باقری نیا سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت: بازی سختی را راهیان کرمانشاه داشتیم، اما نتوانستیم نتیجه مطلوب را بدست آوریم و تلاشمان را برای هفته هفدهم بیشتر خواهیم کرد.

وی افزود: هزینه‌های لیگ یک کمرشکن است و بیشتر تیم‌های لیگ یکی یا مشکل کم بود بودجه مواجه هستند اما شهرداری با درایت مسئولان از این موضوع مشخصی است چون اگر سال آینده گروه الف و ب یکی شود هزینه‌های رفت و برگشت تیم‌ها بیشتر خواهد شد و بعید می‌دانم تیمی که مشکل مالی داشته باشد بتواند از پس خرج و مخارج بربیاید.

وی افزود: هزینه‌های لیگ یک کمرشکن است و بیشتر تیم‌های لیگ یکی با مشکل کم بود بودجه مواجه هستند اما شهرداری با درایت مسئولان از این موضوع مستثنی است چون اگر از سال آینده گروه الف و ب یکی شود هزینه‌های رفت و برگشت تیم‌ها بیشتر خواهد شد و بعید می‌دانم تیمی که مشکل مالی داشته باشد بتواند از پس خرج و مخارج بربیاید، به عنوان مثال تیم اتکا در میانه راه دیگر توان پرداخت پول به بازیکنان را نداشتند و در نهایت اتکایی‌های تیمشان منحل شد و به نظرم فدراسیون باید با تدبیر عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد ، اهواز ، سپاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار