در سخنرانی ایپک مدعی شد،

نتانياهو: ائتلاف بین اسرائیل و آمریکا قوی‌تر از هر زمانی است/در سخنرانی کنگره با صراحت درمورد موافقتنامه با ايران سخن می‌گويم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در ایپک با تکرار ادعاهای بی‌پایه و اساس خود در خصوص ایران، اذعان کرد اسرائیل و آمریکا در مورد پرونده هسته‌ای ایران اختلاف نظراتی دارند.

آغاز سخنرانی بنيامين نتانياهو نخست وزير رژیم اسرائيل در ايپکبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الجزیره: «بنیامین نتانیاهو» در آغاز اظهارات خود در ایپک مدعی شد: سخن گفتن از پایان روابط بین اسرائیل و آمریکا اشتباه است.

او در ادامه گفت: ائتلاف بین ما و آمریکا قوی‌تر از هر زمانی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه من فردا در کنگره سخنرانی خواهم کرد سخنرانی که هنوز انجام نشده در موردش قلم فرسایی زیادی شده است افزود: این سخنرانی برای توهین به رییس جمهوری آمریکا نیست.

وی تاکید کرد: در سخنرانی خود در کنگره آمريکا درمورد موافقتنامه احتمالی با ايران که باعث به خطر افتادن بقاء اسرائيل شود با صراحت سخن خواهد گفت و اعتراض خود را به چنين موافقتنامه ای اعلام خواهد کرد.

«نتانیاهو» با بیان اینکه  من از همکاری های رییس  جمهوری اوباما در مورد اسراییل قدردانی می‌کنم، افزود: اسراییل نمی خواهد وارد اختلافات حزبی در آمریکا شود؛روسای حزب‌های دموکرات و جمهوری خواه همیشه با هم در حمایت اسراییل همکاری کردند.من از موضوعی که نگران هستم تبدیل  به یک موضوع جناحی در آمریکا است؛ اسراییل موضوعی فرا جناحی است.هدف من در سخنرانی فردا در خصوص ایران است.

نخست وزیر رژیماسراییل با تکرار اظهارات بی پایه و اساس خود در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه آیپک درگفت: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
 وی مدعی شد:«ایران تروریست ها را در هر پنج قاهره آموزش می دهد و عامل ایجاد وحشت در همه جهان است. ایران بدون سلاح هسته ای این کارها را انجام می دهد و اگر به سلاح هسته ای دست پیدا کند چه کارهایی انجام خواهد داد. ایران تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است و سلاحی که می تواند با آن اسرائیل را نابود کند سلاح هسته ای است و ما نباید اجازه دستیابی این کشور به سلاح هسته ای را بدهیم. برنامه هسته ای ایران خطری برای ما و همه جهان است و ما با قدرت در برابر چنین خطری خواهیم است.(!)»
 وی گفت: اسراييل و آمريکا درباره اينکه ايران نبايد به سلاح هسته ای دست يابد توافق اما در شيوه اقدام اختلاف نظر دارند.

انتهای پیام//

برچسب ها: نتانیاهو ، ایپک ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار