اکبرنیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

چشم‌انداز روشنی برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور وجود دارد

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار، وزارت کار گفت: با توجه به شرایط سیاسی کشور طی یک سال اخیر، چشم‌انداز روشنی برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های اعزام نیروی کار به کشورهای دیگر دیده می‌شود.

محمد اکبرنیا مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت اعزام نیروی کار به خارج از کشور اظهار کرد: موضوع اعزام نیرو از دو طریق انعقاد تفاهم‌نامه میان دولت‌ها و برقراری ارتباط میان بخش خصوصی دو کشور نیروفرصت و نیروپذیر صورت می‌گیرد. 

وی افزود: در ایران به دلیل محدودیت‌ها و مشکلات بین‌المللی، دولت به ویژه در سال‌های اخیر نتوانسته نقشی در اعزام نیرو ایفا کند و این امر از طریق راه دوم انجام شده است به طوری که کاریابی‌های خارجی به صورت موردی و محدود توانسته‌اند با بخش خصوصی کشورهای دیگر ارتباط برقرار و افرادی را برای کار اعزام کنند.

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر شرایط سیاسی و دیپلماسی کشور بهبود یافته است و چشم‌انداز روشنی برای انعقاد تفاهم‌نامه اعزام نیروی کار با کشورهای دیگر دیده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار