نامه تشکر مربیان از میزبان؛

هدف پویان جوان و شهرداری کرمان به لیگ برتر هندبال رسیدند

مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان با قهرمانی تیم هدف پویان جوان قم به پایان رسید.

هدف پویان جوان و شهرداری کرمان به لیگ برتر هندبال رسیدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بانوان رقابت های لیگ دسته یک هندبال بانوان با حضور 13 تیم در شهر سبزوار برگزار شد. این مسابقات در 3 گروه سه تیمی و 1 گروه چهار تیمی پیگیری شد بعد از پایان مرحله مقدماتی و یک چهارم نهایی چهار تیم پایانی رقابت ها مشخص شدند. با برگزاری مرحله نیمه نهایی تیم های هدف پویان جوان قم و شهرداری کرمان با شکست رقبای خود به فینال راه یافتند و مجوز حضور در سوپر لیگ سال بعد را دریافت کنند. هدف پویان جوان قم در فینال با پیروزی 21 بر 18 توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود. در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد مبارکه سپاهان با غلبه بر هیات هندبال اسلامشهر مقام سوم را کسب کرد. این رقابت ها به میزبان باشگاه ثامن الحجج سبزوار برگزار شد.

اشرف یونسی نماینده فدراسیون و ناظر داوری مسابقات در رابطه با کیفیت مسابقات اظهار کرد: امسال سطح مسابقات بسیار بالا بود. تیم های جوانی راهی این مسابقات شده بودند. تمام دیدار ها پر گل و جذاب بود.

یونسی در رابطه با اعتراض برخی از مربیان نسبت به داوری ها گفت: برخی مربیان اشتباهات خود را قبول ندارند و دلیل باخت را اشتباهات داوری می دانند. 3 کوبل این مسابقات در لیگ برتر سوت می زنند. با نظر سنجی که داشتیم تیم ها از داوری راضی بودند.

وی در مورد شرایط میزبانی گفت: باید از باشگاه ثامن الحجج تشکر کنم زیرا شرایط میزبانی عالی بود. با اینکه تیم میزبان در مرحله یک چهارم حذف شد اما میزبان از هیچ امکاناتی دریغ نکرد.  حتی در پایان رقابت ها مربیان تیم ها نامه ای جهت تشکر از میزبانی نوشتند.

همچنین محسن مقدم نماینده باشگاه ثامن الحجج سبزوار گفت: قرار بود در این مسابقات 14 تیم حضور داشته باشند که تیم لرستان انصراف داد و مسابقات با حضور 13 تیم پیگیری شد. قرار بود که تیم ها در خوابگاه دانشجویی اسکان داشته باشند که به واسطه مدیریت باشگاه، هتل در اختیار تیم ها قرار داده شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تیم ها از شرایط میزبانی رضایت داشتند و به گفته مسوولین تیم ها امکانات میزبانی در حد مسابقات لیگ برتر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار