گزارش ویژه و تفصیلی از آخرین اخبار اردو و تمرین پرسپولیس در تاشکند

تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر حمید درخشان و در حضور مدیران دو باشگاه پرسپولیس و بنیادکار در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه تمرین کرد.

گزارش ویژه و تفصیلی از آخرین اخبار اردو و تمرین پرسپولیس در تاشکندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، آخرین تمرین سرخپوشان ساعت 18 به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار آغاز شد.
 
سرخپوشان ساعت 17:15 به وقت محلی، هتل اینترنشنال را ترک کرده و با اتوبوس عازم ورزشگاه تازه تاسیس بنیاد کار شدند.
 
سرخپوشان ساعت 17:35 به ورزشگاه محل برگزار مسابقه رسیدند و پس از آماده شدن در رختکن، تمرین خود را راس ساعت 18 آغاز کردند.
 
حواشی و گزارش ویژه آخرین تمرین پرسپولیس از نظرتان می‌گذرد.
 
    بازیکنان پرسپولیس قبل از آغاز تمرین درباره زیبایی ورزشگاه بنیادکار و تازه تاسیس بودن آن با یکدیگر صحبت می‌کردند.

    محمود خوردبین در گفتگو با برخی از اعضای تیم عنوان می‌کرد، سبک ساخت این ورزشگاه و بویژه نمای بیرونی آن شباهت زیادی به ورزشگاه ملک فهد ریاض دارد.

    صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه به رنگ سبز و سفید و صندلی‌های طبقه دوم به رنگ آبی و سفید تزئین شده و رختکن دو تیم شیک و مجهز و مبله است و فضای زیادی دارد.
 
  بنرهایی از بازی فردا در ورودی استادیوم، قسمت میکسزون و سالن کنفرانس خبری و راهروهای ورزشگاه جلب توجه می‌کرد.

    نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به همراه سرخپوشان به استادیوم آمد و نظاره‌گر تمرین بود.

    تمرین راس ساعت 18 با گرم کردن و دویدن زیر نظر مومنی مربی بدنساز تیم آغاز شد و سرخپوشان پس از آن در سه گروه به تمرین 5 به 2 و کار با توپ پرداختند.

    حمید درخشان پا به توپ شد و همراه با سرخپوشان در تمرین 5 به 2 شرکت کرد.

    سرمربی پرسپولیس در گروهی که خالقی فر، میردورقی، علیپور، جعفر پور و دغاغله تمرین 5 به 2 را انجام می‌دادند پا به پای آنها به تمرین پرداخت و کاملا شاداب و سرحال بود.

    درخشان ترجیح داد در این بخش از تمرین همراه با بازیکنانی که در بازی قبلی در ترکیب اصلی نبوده اند تمرین کند.

    حسین عبدی ناظر تمرینات گروهی بود که شامل؛ بنگر، صادقیان، نوروزی، نوری، نورمحمدی، حاتمی و خانزده بود.

    سایر نفرات تیم در یک گروه 7 نفره و زیر نظر امامی فر به کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند و تمرین 5 به 2 پرداختند.

    پس از 10 دقیقه مسعود مومنی مربی بدنساز تیم سرخپوشان را به حرکات کششی واداشت.

    سوشا مکانی و مسعود همامی زیر نظر نادر باقری به تمرین ویژه دروازه بانی پرداختند.

    جدی ترین بخش تمرین در نصف زمین و زیر نظر حسین عبدی برگزار شد و درخشان به این تمرین نظاره داشته و سرخپوشان را با تشویق های خود به هر چه بهتر و شاداب شدن این بخش
از تمرین تحریک می کرد.

    مدافعان و هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پا به توپ شده و پس از انتقال توپ به کناره‌ها و یک و دو با عناصر دفاعی و هجومی پرسپولیس در لب خط توپ را به کناره‌های زمین انتقال می‌دادند و سانتر از جناحین و ضربه به دروازه آخرین بخش این تمرین بود.

    سوشا مکانی و مسعود همامی در چند نوبت با واکنش‌های دیدنی خود همه را به تحسین واداشتند.

    مرور ضربات کرنر و ایستگاهی آخرین بخش تمرین سرخپوشان بود که حمید درخشان تاکید خاصی بر این بخش از تمرین داشت.

    فریادهای درخشان در فضای استادیوم بنیادکار می پیچید.

    سرخپوشان پس از سرد کردن راهی رختکن شده و با اتوبوس به هتل بازگشتند.

    ناظر اردنی مسابقه در تمرین حضور یافت و ضمن ارائه لیست 21 نفره دو تیم و همچنین موارد و آیتم‌هایی که باید از یک ساعت قبل از مسابقه تا ترک استادیوم به اجرا در آید را به خوردبین ارائه کرده و به سوالات سرپرست با تجربه پرسپولیس پاسخ داد.

    خوردبین لباس دروازه‌بانی و لباس بازی پرسپولیس را بار دیگر با ناظران مسابقه کنترل کرد.

    طلال ناظر اردنی که سختگیری‌های زیادی را در دستور کار خود دارد، پس از پانزدهم دقیقه از ابتدای تمرین، از عکاس و خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس درخواست کرد طبق قوانین از ادامه فعالیت خبری خودداری کرده و نظاره‌گر تمرین نباشند.

    ناظر اردنی به رغم تاکید محمود خوردبین، مبنی بر اینکه این نفرات پرسنل باشگاه و تیم هستند و رعایت قوانین تاکید کرده و البته بارها از نمایندگان رسانه‌ای باشگاه به خاطر اجرای قانون پوزش طلبید.

    در شرایطی که هوای تاشکند امروز کاملا ابری بود، تمرین پرسپولیس در هوایی صاف برگزار شد.

    هوای تاشکند مشابه هوای تهران در روزهای گذشته تهران داشته و نهایتا یک درجه سردتر از دمای تهران در هفته گذشته دارد.

    پیش بینی می‌شود بازی فردا در هوایی نیمه ابری برگزار شود.

    یکی از خبرنگاران ازبکستانی که با باشگاه بنیادکار نیز همکاری دارد، عنوان می کرد بنیاد کار 7 ملی پوش در جام ملت ها داشته که سه نفر آنها فیکس تیم ملی بوده اند.

    وی تاکید کرد بازی های خانگی بنیادکار در فصل جاری 7 هزار تماشاگر دارد اما احتمالا بالغ بر 10 هزار تماشاگر در بازی فردا حضور خواهند یافت.
  
 مسوول ورزشگاه بنیادکار در گفتگو با خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد بلیت فروشی مسابقه اینترنتی نبوده و از ساعت 8 صبح الی 18 از باجه های بلیت فروشی ورزشگاه به فروش می رسد و البته تماشاگران ازبکستانی معمولا یک ساعت قبل از شروع مسابقه به استادیوم می آیند. وی تاکید کرد این ورزشگاه تازه تاسیس که سال 2012 افتتاح شده بین طبقه اول و دوم و دور تا دور استادیوم جایگاه های VIP دارد که به صورت سالانه یا ماهانه به فوتبالدوستان فروخته می شود.

    مومنی بدنساز تیم و مسعود جنتی ماساژور تیم در 15 دقیقه پایانی تمرین دور زمین دویده و به تمرین پرداختند.

    امید عالیشاه در حالی پس از پایان تمرین راهی رختکن شد که بسته های یخ به پایش بسته بود. عالیشاه گفت: هیچ مشکل خاصی ندارم. یک کوفتگی قبلی بوده و آماده ام برای بازی مقابل بنیادکار. انشاا...  گل بزنم یا پاس گل بدهم و یا اینکه بازیکن موثری باشم تا در موفقیت تیمم سهم ویژه داشته باشم. امیدوارم با سربلندی به ایران برگردیم. هواداران دعا کنند تا شرمنده‌شان نشویم.

    علیپور پرشک تیم تاکید کرد پرسپولیس هیچ مصدومی نداشته و تمامی نفرات بدون هیچ مشکلی تمرین کردند و فقط سه بازیکن در تهران به تمرینات ویژه پرداخته اند که از بین آنها رضا نوروزی دیگر مصدومیتی ندارد و برای تقویت عضلات در تهران با کار به وزنه و حرکات تعادلی می‌پردازد. علی عسگری در کلینیک درفشی‌فر فیزیوتراپی می‌کند و عباس زاده هم به خاطر بیماری داخلی اش در منزل استراحت می‌کند.

    بازیکنان پرسپولیس عکس‌هایی به یادگار با یکدیگر می گرفتند و تمرین شاداب و با نشاطی را پشت سر گذاشتند.

    محمد نوری گفتگوی مفصلی در اتوبوس با سایت باشگاه پرسپولیس داشت که این مصاحبه مفصل فردا منتشر می شود.

    خبرنگار ازبکستانی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه عنوان می کرد رسانه های ازبکستانی با احترام از تیم پرسپولیس یاد کرده و این تیم را پرطرفدار و دارای بازیکنانی سرشناس در گذشته و آماده در مقطع کنونی دانسته اند. آنها عنوان کرده اند پرسپولیس با نمایشی که مقابل لخویا داشته حریف سرسختی برای تیم بنیادکار است و نمی خواهد بدون امتیاز به تهران بازگردد.

    بازیکنان پرسپولیس پس از استراحت در هتل ساعت 20 برای صرف شام به رستوران رفته و ساعت 21 جلسه آنالیز توسط درخشان و دستیارانش برگزار خواهد شد و کادر فنی پرسپولیس ضمن نمایش فیلم بخش‌هایی از بازی‌های اخیر بنیادکار نقاط ضعف و قوت این تیم را تشریح خواهند کرد. همچنین قرار است کیلیپی که توسط روابط عمومی تهیه شده برای سرخپوشان به نمایش درآید.

    سرخپوشان از ساعت 23 طبق برنامه ارائه شده، به استراحت خواهند پرداخت و ساعت 9 صبح سه شنبه برای صرف صبحانه به رستوران خواهند رفت.

    بازی پرسپولیس عصر فردا ساعت 18 به وقت ملی و 16:30 به وقت تهران برگزار می‌شود و جلسه فنی و توجیهی تیم ساعت 13 و زمان حرکت به استادیوم ساعت 16 خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، اردو ، تاشکند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار