دبیر ستاد مرکزی نشست خدمات نوروزی در نشست طرح اقامه نماز سفرهای نوروزی 94 عنوان کرد؛

استقرار کمپ‌های ویژه استانی اقامه نماز در کشور/ پیوند اقامه نماز در بقا‌ع‌ متبرکه و امامزادگان کشور

دبیر ستاد مرکز نشست خدمات نوروزی گفت: همزمان با طرح جهادی اقامه نماز در سفرهای نوروزی 94 کمپ‌های ویژه استانی اقامه نماز مستقر و طرح پیوند اقامه نماز در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم لاریجانی دبیر ستاد مرکزی نوروزی در نشست طرح جهادی اقامه نماز سفرهای نوروزی 94 که شب گذشته در ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، با بیان اینکه در چند سال گذشته سازمان‌ در قالب ستاد اقامه نماز در نوروز فعالیت می‌کند، اظهار کرد: بیش از 18 سازمان برای اقامه نماز سفرهای نوروزی 94 در کشور از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، هلال احمر، وزارت کشور، اورژانس کشور، محیط زیست، گردشگری، اوقاف و امور خیریه کشور و ستاد اقامه نماز کشور مشارکت و همکاری دارند.

وی ادامه داد: وزارت کشور طرح جهادی اقامه نماز در سفرهای نوروزی 94 را از آذر ماه سال 93 به استان‌های کشور ابلاغ کرد و هر استان 5 یا 6 جلسه را با تاکید بر اقامه نماز در ستادهای استان با موضوع نماز برگزار می‌کند.

لاریجانی تصریح کرد: کمپ‌های اقامه نماز در شهرداری‌ها و استان‌های کشور با موضوع عفاف و حجاب و اقامه نماز برپا خواهد شد، به طوری که در استان اصفهان با ظرفیت 12 هزار نمازگزار این کمپ برپا می‌شود.

وی در پایان گفت: اقدامات لازم برای اقامه نماز و پیوند نماز در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی با موضوع سفر و گردشگری با همکاری و مشارکت سازمان هلال احمر، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اوقات و امور خیریه کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد ، اقامه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار