طلایی به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

آغاز فعالیت دور چهارم شورایاری‌ها از ابتدای سال 94

رئیس ستاد شورایاران محلات تهران گفت: پس از برگزرای انتخابات در تاریخ 22 اسفند، فعالیت شورایاری‌ محلات تهران از ابتدای سال 94 عملیاتی می‌شود.

مرتضی طلایی رئیس ستاد شورایاران محلات تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اشاره به آخرین وضعیت شورایاری‌ها اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها، صلاحیت 12 هزار نفر تایید شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در مرحله دوم، پرونده هزار نفر از افرادی که دارای مشکل بودند، رفع نقص شد و بدین ترتیب از 13 هزار و 815 نفر، حضور 13 هزار و 200 نفر در انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌های محلات تهران بلامانع است.

طلایی در خصوص سایر افرادی که صلاحیت آنان هنوز تایید نشده است، گفت: تا به این لحظه صلاحیت 600 نفر مورد تایید قرار نگرفته است که هیئت نظارت باید تا آخر وقت امروز نتایج مربوط به اعتراض عدم صلاحیت این افراد را بررسی و اعلام کند.

رئیس ستاد شورایاران محلات تهران ادامه داد: از این رو، تبلیغات داوطبان از 14 اسفند آغاز می‌شود و تا بیست و یکم ادامه دارد. همچنین یک کمپین تبلیغاتی جامع و کامل برای چهارمین دوره انتخابات شورایاران محلات تهران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه 22 اسفند زمان برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این روز شهروندان تهرانی با حضور در شعب اخذ رای محله‌ خود از بین داوطلبان هفت نفر را به عنوان شورایاری محله خود انتخاب می‌کنند.

طلایی در پایان عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات، دور جدید فعالیت شورایاری محلات از ابتدای سال 94 عملیاتی می‌‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورایاران ، محلات ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار