حضور مسوولان حرکت‌های جهادی در برنامه «حرف حساب»

برنامه «حرف حساب» روز چهارشنبه به موضوع حرکت‌های جهادی می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، گروه های جهادی در چند سال گذشته رشد چشم گیری به لحاظ کمی و کیفی در کشور داشته اند بطوری که هم اکنون بیش از سه هزار گروه جهادی در کشور فعالند. این گروه های جهادی را جوانانی تشکیل می دهند که به صورت خودجوش ایامی از سال را برای کمک در حوزه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی و اشتغالزایی به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام می شوند تا این خدمات را به صورت رایگان به هموطنان ارائه دهند. 

قرار است برای نوروز 94 بیش از هزار گروه به مناطق محروم اعزام شوند. این اردوها از 20 اسفند 93 آغاز خواهد شد و جوانان جهادگر تا 14 فروردین در این مناطق ارائه خدمت خواهند کرد. 

در برنامه روز چهارشنبه "حرف حساب" صادق میرزاده منفرد، مسوول هسته توانمندسازی حرکت های جهادی وابسته به بسیج دانشجویی کشور و رضا غلامزاده معاون هسته توانمندسازی حرکت های جهادی حضور می یابند تا درباره اهداف و فعالیت های گروه های جهادی با بینندگان صحبت کنند.

حرف حساب به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای کیا داود اسفندیاری کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که هر روز به غیر از جمعه ها ساعت8:10 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.