تجلیل 7 هزار نفر از پژوهشگران برتر در محلات منطقه 5

قائم مقام شهردار منطقه 5 از مراسم اختتامیه جشنواره پژواک با محوریت آسمان آبی، زمین پاک با تجلیل از پژوهش‌های برتر محلات غرب تهران خبر داد.

رضا مرادی قائم مقام شهردار منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت نقش پژوهش در شناخت مسائل اجتماعی و نیازهای محلات غرب تهران اظهار کرد: پژواک با زتاب،  طنین و بازنمایی است از پژوهش‌ها، آثار کاربردی، مطالعات،پژوهش واژه گذاری و کندو کاوو کاوش محله‌ای که نهادینه کردن مشارکت‌های اجتماعی را در بخش مطالعات مد نظر دارد و اهمیت رویکرد مشارکت مردمی و پژوهش مداری را یاد آوری می‌کند.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های پژوهشی محلات، جلب مشارکت شهروندان در اجرای فعالیت های مطالعاتی حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداف برپایی جشنواره پژواک است.

مرادی افزود: اجرای کمپین آسمان آبی، زمین پاک یکی از اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است که تحقق اهداف مورد نظر این طرح نیز مستلزم مشارکت شهروندان است و به طور حتم پژوهشگران می‌توانند  با اجرای طرح‌های پژوهشی با مدیریت شهری همکاری کنند وی بخش‌های اصلی جشنواره را مقاله پژوهشی،  آثار پژوهشی محله‌ای، گزارش هم اندیشی‌های محله‌ای، گزارش هم اندیشی‌های محله‌ای، ایده‌های پژوهشی محله‌ای، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله و سند مطالعات و پژوهش‌های محلی برشمرد.
 
قائم مقام شهردار منطقه 5 در پایان گفت: 32 اثر پتروشیمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از بررسی مقالات از سوی کمیته داوران، در نهایت 3 اثر در جشنواره برگزیده شد که یک اثر در خصوص آسمان آبی و زمین پاک است.

لازم به ذکر است: در پایان مراسم از 7 هزار پژوهشگران برتر محلات منطقه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار