صیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

اصلاح تعرفه انجام نشود با مشکل مواجهیم/ تعدیل تعرفه مخابرات گامی در تامین تجهیزات مخابراتی

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: اگر اصلاح تعرفه‌های مخابرات به موقع انجام نشود، درتامین و توسعه شبکه با مشکل مواجه می‌شویم.

علیرضا صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره واگذاری خدمات مخابراتی اظهار کرد: با افزایش درخواست مشترکان از دریافت ADSL، متاسفانه مشکل کمبود منابع مالی، واگذاری خدمات مخابراتی و تامین تجهیزات در مناطق را با مشکل رو به رو کرد.

وی با اشاره به تامین تجهیزات در سال 93 افزود: سال آینده از نظر تجهیزات پهنای باند مشکلی نخواهیم داشت، اما اگر منابع مالی لازم تامین نشود و اصلاح تعرفه‌های مخابرات مدنظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به موقع انجام نشود، در تامین منابع و توسعه شبکه با مشکل رو به رو می‌شویم.

 
صیدی در پایان گفت: چند سالی است که مخابرات نه تنها در تعرفه‌های تلفن ثابت افزایش نداشته بلکه با کاهش تعرفه همراه بوده ونیاز به تعدیل تعرفه‌ها وجود دارد تا از این طریق منابع مالی لازم برای افزایش تجهیزات فراهم شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تعرفه ، مخابرات ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
تجهیزات کی کامل میششش....ه؟!
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۰۸:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
یعنی افزایششش.........پیدا می کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
آخه چرا برای دریافت اینترنتمون از مخابرات میگن پورت نداریم؟..... یعنی ماباید صبر کنیم تا تعرفه ها تغییر کنه تا خدمات بگیریم؟
آخرین اخبار