دانلود کنید: نبض دیجیتالی در رگ کنجکاوی شما

سایت دیجیاتو که به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند، مدتی است اپلیکیشن خود را برای دسترسی هر چه بهتر به محتوای سایت منتشر کرده است، برای دانلود رایگان این برنامه همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دنیای تکنولوژی این روزها با سرعت در حال پیشرفت است. دستیارهای صوتی، ماشین‌های بدون راننده، گجت‌های پوشیدنی و... از جمله مواردی هستند که آینده را تشکیل می‌دهند و با فراگیر شدن خود، بر روی زندگی همه ما تاثیر می‌گذارند.

دانلود کنید: اپلیکیشن دیجیاتو  دانلود کنید: اپلیکیشن دیجیاتو

هرچقدر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، از نوآوری‌های بیشتری پرده برداری کنند، هیجان بالاتری نیز بر فضای این صنعت حاکم می‌شود. هیجانی که به کاربران نیز منتقل می‌شود و اخبار تکنولوژی را برای آنان هائز اهمیت می‌کند. اگر شما هم به دنیای زیبای تکنولوژی علاقه دارید، بد نیست بدانید که دیجیاتو به عنوان یکی از فعال‌ترین سایت‌های این حوزه، مدتی می‌شود که اپلیکیشن اندرویدی خود را در اختیار کاربرانش قرار داده است.

دانلود کنید: اپلیکیشن دیجیاتو دانلود کنید: اپلیکیشن دیجیاتو

با دانلود این برنامه می‌توانید همواره در جریان آخرین و داغ‌ترین خبرها و تحلیل‌های دنیای تکنولوژی قرار بگیرید و با بالا بردن اطلاعات علمی خود، دید وسیعی را نسبت به آینده پیدا کنید. این برنامه همچنین با انتشار بررسی گجت‌های مختلف، شما را در خریدها یاری می‌کند و با اطلاعات دقیقی که در اختیارتان قرار می‌دهد، نقش مشاوری قابل اعتماد را برایتان ایفا می‌کند. علاوه بر موارد ذکر شده، در دیجیاتو می‌توانید هر روز با مفیدترین برنامه‌ها و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های اندروید نیز آشنا شوید و مواردی که دوست دارید را مستقیما از داخل برنامه، دانلود کنید.

اپلیکیشن دیجیاتو به رایگان عرضه شده و هم اکنون برای کلیه دستگاه‌های اندرویدی قابل دریافت است. برای دانلود این برنامه می‌توانید به وبسایت اختصاصی آن مراجعه کنید.

به نظر شما،‌ تکنولوژی در آینده تا چه حد زندگی ما را متحول خواهد کرد؟



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
خیلی برنامه جالبیه بروز وکاملا جذاب.
آخرین اخبار