قم؛

کارگاه علمی کارآمدی دین در عرصه اقتصاد با تاکید بر بانکداری اسلامی

قطب علمی فلسفه دین با همکاری بانک ملی برگزار می کند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛  قطب علمی فلسفه دین از موسسات وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با مشارکت بانک ملی ایران کارگاه علمی کارآمدی دین در عرصه اقتصاد را صبح شنبه 16 اسفندماه 93 با حضور صاحبنظران بانکداری اسلامی در قم برگزار می کند.
 
 پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کارگاه علمی کارآمدی دین در عرصه اقتصاد با تاکید بر بانکداری اسلامی، به همت قطب علمی فلسفه دین و با مشارکت مدیریت امور شعب بانک ملی قم صبح شنبه 16 اسفندماه جاری با حضور مدیران و کارکنان شبکه بانکی کشور در محل ساختمان مدیریت شعب بانک ملی قم برگزار می شود.
 
در این کارگاه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد نقی نظرپور و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد اسماعیل توسلی ایراد سخنرانی خواهند داشت.
 
لازم به ذکر است این کارگاه علمی شنبه 16 اسفندماه 93 از ساعت 8  تا 10 صبح با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، تنی چند از مدیران و کارکنان بانک ملی ایران، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن همایش های ساختمان مدیریت امور شعب بانک ملی استان قم به آدرس قم، خیابان امام، نرسیده به میدان امام، طبقه پنجم، برگزار خواهد شد.حضور علاقمندان در این کارگاه علمی بلامانع است.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، کارگاه ، اقتصاد ، بانک ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.