بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها برای بیماران قلبی

این دو اپلیکیشن خوب برای بیماران قلبی بسیار می تواند کارآمد باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران Echecardiograpraphy Atlas یک برنامه کاربردی رایگان است که می‌تواند به عنوان مرجع جیبی، چه برای پزشکان، چه بیماران و افراد کنجکاو درباره کارکرد قلب، اطلاعات خوبی را فراهم کند. این برنامه با داشتن 250 تصویر و 189 ویدئو با توضیح می‌تواند درس تصویری درباره شایع‌ترین انواع بیماری قلبی به شما بدهد.

نگاهی دقیق تر‌ به اکوکاردیو گرام‌ها به شما کمک خواهد کرد که درباره معاینه قلب طبیعی بیاموزید. در عین حال می‌توانید بیمار‌ی‌های خاص مانند بیماری مادر زادی قلب، انفارکتوس میوکاردی، کاردیومیوپاتی و غیره نیز در این برنامه جستجو کنید.

iInstauthearate  یک برنامه کاربردی دیگر است که برای آیفون به قیمت 1.99 دلار و برای تلفن‌های اندرویئدی به طور رایگان در دسترس است.

ورزش عاملی مهم برای حفظ سلامت قلب شما است این برنامه کاربردی به شما کمک می‌کند تا میزان هدف سرعت ضربان قلب خود را محاسبه کنید تا بتوانید بدون فشار آوردن بیش از حد بر قلبتان ورزش کنید برای استفاده از این برنامه انگشتشان را روی دوربین تلفن بگذارید تا پس از چند ثانیه ضربان قلبتان تعیین شود با استفاده از این برنامه می‌توانید بیشترین نفع را از ورزش ببرید.

میزان استرس را ارزیابی کنید و در یابید که شمار ضربان‌های قلبتان چقدر است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نرم افزار ، بیمار ، قلب ، درد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار