همزمان با سخنرانی ضد ایرانی نتانیاهو در کنگره صورت گرفت؛

تظاهرات در واشنگتن و نیویورک در اعتراض به حضور نتانیاهو در آمریکا

یهودیان و مسیحیان آمریکا روز گذشته در خیابان‌های شهرهای نیویورک و واشنگتن تظاهرات کردند و به حضور نخست وزیر رژیم اسرائیل در آمریکا اعتراض کردند.

تظاهرات در واشنگتن و نیویورک در اعتراض به حضور نتانیاهو در آمریکا
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، معترضان آمریکایی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را جنایتکار جنگی توصیف کردند.

یهودیان و مسیحیان آمریکا روز گذشته در خیابان‌های شهرهای نیویورک و واشنگتن تظاهرات کردند. آن‌ها با این تظاهرات به حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در آمریکا اعتراض کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل جنایتکار جنگی است».

معترضان می‌گفتند «باید کمک‌های آمریکا به اسرائیل پایان یابد». آن‌ها شعار می‌دادند «به کمک‌های آمریکا به اسرائیل، نه می‌گوییم.»

شرکت کنندگان در این تظاهرات نوشته‌های دیگری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «صلح با ایران». آن‌ها می‌گفتند «نتانیاهو! برای آمریکا قلدری نکن.»

تظاهرکنندگان در نیویورک در مقابل ساختمان کنسولگری اسرائیل تجمع کردند. این تجمع درحالی برگزار شد که بنیامین نتانیاهو در جلسه مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در ساختمان کنگره درحال سخنرانی بود.

آن‌ها می‌گفتند "نتانیاهو بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل است.

در واشنگتن نیز، یهودیان تظاهرات مشابهی برپاکردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات می‌گفتند نتانیاهو نماینده یهودیان یا یهودیت نیست. نمایندگان گروه ضدجنگ موسوم به پاسخگویی که در این تظاهرات شرکت داشتند از جامعه بین المللی خواستند تا به جنایتهای اسرائیل رسیدگی کند. آن‌ها پایان کمکهای آمریکا به اسرایئل را نیز خواستار شدند. آن‌ها شعار می‌دادند «به جنگ با ایران، نه می‌گوییم».

آن‌ها می‌گفتند نباید ترور و تحریم و مداخله درباره ایران اعمال شود. شرکت کنندگان در این تجمع می‌گفتند «نتانیاهو، برو به خانه!» آن‌ها شعار می‌دادند «نتانیاهو! تو نماینده یهودیان یا یهودیت نیستی.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار