«حسین اسرافیلی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اطلاع رسانی نهمین جشنواره شعر فجر کمی ضعیف بود

اطلاع رسانی نهمین جشنواره شعر فجر با توجه به ارسال نشدن فراخوان از سوی دبیرخانه این جشنواره برای شاعران و محدودیت در برگیری آن، نسبت به سالهای گذشته ضعیف بود.

حسین اسرافیلی، شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره شعر فجر امسال با توجه به بعضی تغییرات پیش آمده مثل بررسی نشدن کتاب‌ها به جای داوری اشعار رویکرد مثبتی را در پیش گرفته، افزود: از دلایل مناسب بودن این کار می‌توان به این امر اشاره کرد که با توجه به تجارب گذشته بسیاری از شاعران از برگزاری جشنواره شعر فجر خبر نداشته‌اند و یا به دلایلی ارائه یک یا دو شعر از اشعارشان را در شأن خود نمی‌دانستند.

وی افزود: اما برنامه‌های شعر خوانی نهمین جشنواره شعر فجر در داخل و خارج کشور می‌تواند به عنوان ویترینی برای فعالیت‌های شعری همه استان‌ها حائز اهمیت باشد تا همه آثار خود را عرضه کنند.

این شاعر اظهار داشت: برگزار کنندگان هشتمین دوره جشنواره شعر فجر در سال گذشته دست به تفکیک بخش‌های داخلی و بین‌المللی این جشنواره زده بودند اما نهمین دوره جشنواره شعر فجر به ظاهر با توجه به کمبود بودجه موجود به جای دعوت از شاعران بین المللی اقدام به برگزاری محافلی با حضور شاعران داخلی در کشورهای دیگر کرده بود.

اسرافیلی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی جشنواره شعر فجر امسال نسبت به سال گذشته کمی ضعیف بود زیرا این جشنواره در دوره‌های پیشین خود در میان شاعران در برگیری بیشتری داشته اما امسال فقط شامل صاحبان کتاب می‌شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار