جزییات انتقام دکتر عاشق پیشه از مرد مورد علاقه‌اش

خانمی میانسال که علیرغم دارا بودن مدرک دکترا ، با نشر اکاذیب موجب هتک حیثیت مردی جوان شده بود ، توسط ماموران پلیس فتای شهرستان مریوان استان کردستان دستگیر شد .

جزییات انتقام دکتر عاشق پیشه از مرد مورد علاقه‌اشبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در تشریح این خبر بیان داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی علیه یکی از شهروندان ، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده در اولویت کاری ماموران پلیس فتای مریوان قرار گرفت . 

سرهنگ "حجت الله پرویزی" افزود : تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده که مردی جوان است نشان داد ، اخیرا فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعمالی خلاف واقع را به وی و خانواده اش نسبت داده و موجب هتک حیثیت آنان شده است . 

وی ادامه داد : کار تخصصی و فنی ماموران پلیس فتای مریوان نشان داد ، عمل مجرمانه مذکور توسط زنی میانسال و ساکن تهران انجام شده است ، که دراین راستا طی یک قرار صوری ، متهم در شهر مریوان دستگیر شد . 

فرمانده انتظامی مریوان ضمن اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی ، تصریح کرد : متهم که زنی 35 ساله و دارای مدرک تحصیلی دکترا است ، در جریان تحقیقات فاش کرد از طریق شبکه های اجتماعی با شاکی آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را داشته اند ، اما اخیرا متوجه شده است وی با خانمی دیگر ازدواج کرده است ، به همین دلیل با انگیزه انتقام جویی مطالب کذب و غیر واقعی را علیه وی در فضای مجازی منتشر کرده است . 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : متهم با دستور مقام قضایی به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی بازداشت شد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۱:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
زن 35 ساله میانسال نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۱۲:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
آخه35ساله میانسال هس؟؟؟؟
آخرین اخبار