میراسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نفرات اعزامی به گرجستان به زودی اعلام می شوند/به ملایی فرصت می دهیم در 81 مسابقه دهد

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: سعید ملایی از 73 به یک وزن بالاتر آمده و به وی فرصت خواهیم داد تا در دو مسابقه جاری در 81خود را محک بزند اما محجوب باید وزن کم کند.

نفرات اعزامی به گرجستان به زودی اعلام می شوند/به ملایی فرصت می دهیم در 81 مسابقه دهدآرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: به زودی شورای فنی فدراسیون تشکیل جلسه خواهد داد تا درخصوص ترکیب و تعداد نفرات اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ گرجستان تصمیم گیری کنیم، البته ما ترکیب هفت وزن تیم ملی را به این مسابقات اعزام می کنیم  اما منتظریم تا شورای فنی اسامی نفرات را اعلام کند و به احتمال زیاد در برخی از اوزان ما به  نفرات دوم هم فرصت می دهیم، این مسابقات از 29 اسفند تا دوم فروردین برگزار می شود. 
 
وی ادامه داد: مرحله سوم اردوی تیم ملی بزرگسالان آغاز شده و تا یک روز قبل از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر (21 اسفند)  ادامه خواهد داشت و پس از پایان مسابقات لیگ برتر نیز دوباره اردوها تا 27 اسفندماه پیگیری می‌شود، تاکنون چند مرحله مسابقات انتخابی نیز برگزار کرده ایم و شناخت خوبی از نفرات داریم.  
 
مدیر سازمان تیم‌های درخصوص تغییر اوزان سعید ملایی و جواد محجوب، تصریح کرد:‌ محجوب یک مقدار اضافه وزن دارد ، در انتخابی تیم ملی نیز  در یک وزن بالاتر مبارزه کرد تا کادر فنی از آمادگی او مطلع شود، اما برای رقابتهای بین المللی باید وزن خود را کم کند و در 100- کیلوگرم مبارزه کند اما  سعید ملایی که در گذشته در وزن 73 کیلوگرم مسابقه می داد، اما حالا با اضافه‌وزنی که دارد قرار است در رویدادهای پیش رو در وزن 81کیلوگرم مبارزه کند. ما به او فرصت داده‌ایم تا عملکردش را در دو مسابقه پیش رو در همین وزن 81- کیلوگرم بررسی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار