سنندج؛

كشاورزی قطب اصلی تولید و خودکفایی درکشور و استان کردستان است

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در دیدار با انجمنهای صنفی کشاورزان استان بابیان این مطلب گفت:برای صنعتی شدن کشورراه زیادی در پیش داریم و کشاورزی ودامداری میتواند به توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور کمک شایانی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج، امان اللهی راهکار افزایش  تولید اقتصادی درحوزه كشاورزی راافزایش سطح دانش  بهره برداران دانست و گفت: این مهم با ارائه آموزش‌های مهارتی به جامعه كشاورزان و نیز تربیت نیروی كارآفرین محقق می‌شود.

وی درادامه از افزایش تولید و پخش برنامه های تخصصی در شبکه های استانی صدا وسیمای کردستان در زمینه های کشاورزی ،باغداری ودامداری  و مصرف بهینه اب در این حوزه ها خبر داد .

امان اللهی همچنین ازنصب و راه اندازی فرستنده های تلویزیونی درروستاها و نقاط دورافتاده استان که شبکه های سراسری و استانی در ان دریافت نمیشود خبر داد وافزود: در آینده نزدیک روستاییان استان میتوانند بیش از 20شبکه تلویزیونی را از طریق گیرنده های دیجیتال در محل زندگیشان دریافت نمایند.

دراین دیداراعضای انجمنهای نظام صنفی کشاورزان استان ،پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف ساخت و تولیدبرنامه های اموزشی برای افزایش عملکرد کشاورزی و دامداری استان ،پخش برنامه در زمینه اخذ پروانه فعالیت کشاورزی و انتقال اب برای دشتهای شرقی استان را با مدیر کل صداوسیمای استان کردستان درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.