اصفهان؛

بیست و دوم اسفند همایش شناخت و پیشگیری از بیماری های کلیوی

همایش پیشگیری از بیماری های کلیوی با شعار سلامت کلیه برای همه به مناسبت روز جهانی کلیه در جاده سلامت پارک ناژوان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان این همایش بیست و دوم اسفند از ساعت ده الی چهارده برگزار می‌گردد که همه افراد می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

شهرام طاهری مسئول برگزاری این همایش گفت: روز جهانی کلیه شش سال است که در جهان برگزار می‌شود و ما پنجمین سالی است که این مراسم را در ایران و اصفهان برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: این همایش سال های قبل در پارک های مختلف شهر برگزار می شد که امسال با کمک شهرداری اصفهان -روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در جاده سلامت پارک ناژوان انجام خواهد گرفت که هدف ما آشنایی مردم با بیماری‌های کلیوی و افزایش دانش آنها برای پیشگیری از این بیماری‌ها می‌باشد.

طاهری در مورد چگونگی انجام این همایش اضافه کرد: ما ایستگاه‌های آموزش سلامت را راه اندازی خواهیم کرد که کار آنها کنترل قد و وزن- گرفتن فشار خون- آشنایی با داروهای گیاهی و شیمیایی- اطلاع رسانی دقیق و پیشگیری از عوارض دارو و دیگر برنامه ها از جمله نمایش های متنوع و زیبا را خواهیم داشت.   

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.