معاونت صنایع کوچک و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی ایران:

جهت‌گیری اقتصاد کشور، حضور پایدار در بازارهای جهانی است

سلیمانی اظهار داشت: بخش خصوصی باید به حمایت های دولت دلگرم باشد تا بتوان با همیاری یکا یک اعضا به این صنعت را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سلیمانی معاونت صنایع کوچک و شرکت های شهرک های صنعتی ایران در اولین جشنواره و نمایشگاه برترین های صنعت بسته بندی کشور در خصوص این صنعت و پیشرفت های آن در کشور اظهار داشت: بخش خصوصی باید به حمایت های دولت دلگرم باشد تا بتوان با همیاری یکا یک اعضا به این صنعت را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

وی در ادامه افزود: صنعت بسته بندی در کشور ما از ظرفیت های بالایی برخوردار است در همین راستا سعی می شود با ارتباط و تعامل با سایر کشور ها به اهداف مورد نظر در این صنعت دست یابیم.

معاونت صنایع کوچک و شرکت های شهرک های صنعتی ایران خاطر نشان کرد: جهت گیری اقتصاد کشور، حضور پایدار در بازارهای جهانی است که الزامات خاص خود را می طلبد و بحث بازاریابی و مشتری از جمله مبانی مهم در این زمینه است.

سلیمانی با بیان اینکه لازمه بازاریابی درست، بسته بندی است، گفت: بازاریابی درست از نظر بعد اقتصادی موجب افزایش ارزش افزوده و از طرفی نشانگر فرهنگ کشور نیز می باشد و علاوه بر این موجب حفظ شان و حرمت مشتری نیز خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص اقدامات و حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اظهار داشت: اقدامات جدی در این زمینه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است که سعی شد تولیدات صنعتی مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر این سازمان صنایع کوچک و شرکت های شهرک های صنعتی ایران نیز با پوشش داشتن حدود 92 درصد از کسب و کارهای کشور اقدامات جدی در این زمینه انجام داده است.

وی در پایان گفت: باید کالایی ارائه شود تا مورد تائید جهانی باشد و با توجه به ظرفیت های موجود در 31 استان کشور می توانیم به کلیه اهداف خود در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، صنعت ، جهانی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار