سجادی:

انتخابات فدراسیون ووشو کاملا قانونی بود/شجاعی دو شغله است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در جمع خبرنگاران گفت: این انتخابات هم مانند دیگر انتخابات کاملا قانونی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سید نصرالله سجادی گفت: باید به تمام آرای این مجمع که به یک نفر داده شده احترام بگذاریم، چون همه اعضا درخصوص انتخاب فرد پیروز اتفاق نظر داشتند.

وی درخصوص برخی اعتراضات کاندیداها که اعلام کرده بودند این مجمع غیرقانونی است و شما فرصتی برای ثبت نام اعلام نکردید،گفت: برای درج آگهی فرصت دوباره رعایت شد و دو ماه قبل از پایان ریاست فدارسیون ووشو آگهی در روزنامه‌ها درج شد. برخی اشاره کردند دبیر برای مجمع انتخاب نشده است اما برابر آیین نامه، دبیر فدراسیون می‌تواند دبیر مجمع انتخاباتی هم باشد.

سجادی درخصوص این اعتراض که مهلت مقرر به نامزدها اعلام نشده بود تا در مجمع شرکت کنند،ادامه داد: 28 بهمن ماه رسما و کتبا این موضوع را به تمامی نامزدها اعلام کردیم و تمامی مدارک هم موجود است، باید اشاره کنم ما مهلت 15 روزه قانونی را هم رعایت کردیم.

وی افزود: در این انتخابات همه آزاد بودند و کسی از رای دیگری اطلاع نداشت. ما اعلام کرده بودیم هرگونه اثری بر روی برگه رای باشد آن را مخدوش اعلام می کنیم. ما همیشه آنچه قانون گفته است را رعایت کرده‌ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص این سئوال که چرا اعضا مجمع بر روی یک کاندیدا اتفاق نظر دارند، گفت:روسای هیئت‌های استانی اعضای مجامع انتخاباتی هستند و اگر بخواهیم تغییری در روند انتخابات داشته باشیم قبل از انتخابات، باید ریاست هیات‌ها را منحل کنیم و انتخابات رییس فدراسیون را دوباره برگزار کنیم که چنین کاری کاملا غیر قانونی و خلاف اساسنامه است و چنین حرف‌هایی غیر منطقی است.

وی درخصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال افزود: به محض اینکه مسیر اداری طی شود و ما استعلام‌ها را از مراجع ذیربط دریافت کنیم، انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود. اگر تا پایان سال فرصتی داشتیم این انتخابات در سال جاری برگزار می‌شد؛اما فرصتی نیست و انتخابات فدراسیون بسکتبال به همراه فدراسیون های باقی مانده در سال 94 برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درخصوص دوشغله بودن محمدعلی شجاعی گفت: طبق قولی که داده شده وی باید از بین ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان و خزانه داری کمیته ملی المپیک یکی را انتخاب کند و از دیگری انصراف دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار