فتحی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تشکیل دادگاهی ویژه برای رسیدگی به پرونده بدهکاران بانکی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است که برای رسیدگی به پرونده بدهکاران بانکی باید دادگاهی ویژه تشکیل شود.

ضرورت تشکیل دادگاهی ویژه برای رسیدگی به پرونده بدهکاران بانکی«ارسلان فتحی‌پور» نماینده مردم تبریز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین اخبار رسیدگی به پرونده بدهکاران بانکی، گفت: قوه قضاییه تصمیمات جدی در خصوص رسیدگی به پرونده معوقات بانکی دارد.

وی با بیان اینکه بدهکاران بانکی دو دسته هستند، افزود: یک عده بدهکاران تولیدکنندگان و سایر بدهکاران کسانی هستند که پس از اخذ تسهیلات منابع را جایی به غیر از تولید کشور هزینه کردند که باید این افراد از هم تفکیک شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی بدهکاران در پرونده مذکور قدرت برگرداندن تسهیلات اخذ شده از بانک‌ها را دارند ولی اقدام به برگرداندن تسهیلات به بانک‌ها نمی‌کنند که نیاز است به این مسئله رسیدگی شود.

فتحی پور متذکر شد: ضرورت دارد در خصوص پرونده بدهکاران بانکی دادگاهی ویژه تشکیل شده و به تخلفات بدهکاران بانکی رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد جدی با بدهکاران بانکی باید در دستور کار سازمان‌های مرتبط با این موضوع قرار گیرد تا بتوان نسبت به برگرداندن مطالبات بانک‌ها اقدام کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار