نگرانی یونایتد ازوضعیت آمادگی دی‌ماریا

وضعیت آمادگی جسمانی آنخل دی ماریا و گل نزدن او به یکی از موارد جدی نگرانی منچستر یونایتد تبدیل شده است.

نگرانی یونایتد ازوضعیت آمادگی دی‌ماریابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت انخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد به هر چیزی شباهت دارد به جز یک فوتبالیست 82 میلیون یورویی! زمانیکه لوییس سوارز سرمربی هلندی دست روی دی ماریا گذاشت و حاضر شد رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه یونایتد را به خاطر او پشت سر بگذارد هرگز تصور نمی‌کرد با عملکرد ضعیفی از سوی نایب قهرمانی بازی‌های جام ملت‌های 2014 مواجه شود. مهاجم آرژانتینی ان بازیکنی نبود که یونایتد در ابتدا انتظارش را داشت و حالا به یکی از موارد نگرانی باشگاه تبدیل شده است.

حمایت کاپیتان یونایتد ازدی ماریا

وین رونی کاپیتان منچستریونایتد به دفاع از آنخل دی ماریا پرداخته است دی ماریا این توانایی و مهارت را دارد که بار دیگر در مسیر پیشرفت قرار بگیرد دی ماریا نیازی ندارد خودش را به کسی اثبات کند همه ما بازی‌های درخشان او را دیده‌ایم دی ماریا فوتبالیستی با تجربه است و مانند دیگر بازیکنان گاهی در دوران رکود قرار می‌گیرد اطمینان دارم او به زودی شرایط آمادگی 100 درصد خود را کسب کرده و برای یونایتد گلزنی خواهد کرد.

رونی در ادامه افزود: دی ماریا باید راه خود را پیدا کند و به فرم همیشگی اش برگردد. تیم‌های بزرگی مانند یونایتد به دلیل حجم گسترده  هواداران همیشه تحت فشار قرار دارند و نمی‌توانند در مورد بازیکنی چندانی صبوری به خرج دهند.

مدیر ورزشی بارسلونا: دی ماریا برای رئال افتضاح بود

کارلس رکساچ مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است آنخل دی ماریا گزینه مناسبی برای حضور در تیم رئال مادرید نبود و به همی دلیل تابستان گذشته در فهرست فروش قرار گرفت.

رکساچ گفت: فلورینتو پرس باشگاه رئال مادرید فردی ایده‌‌آل گرا است و همیشه تلاش می‌کند تیمی بدون نقص در سانتیاگو برنابئو گردهم جمع کند در یک چنین تیمی واقعا جایی برای انخل دی ماریا و وینست دل بوسکه وجود نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار