در حاشیه بازدید از کمپ ترک اعتیاد اخوان مطرح شد

اعلام آمادگی وزیر کشور جهت ارائه گزارش ورود پول‌های کثیف در اقتصاد

وزیر کشور جهت ارائه گزارش‌ ورود جریان پول‌های کثیف در اقتصاد اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی وزیر کشور جهت ارائه گزارش ورود پول‌های کثیف در اقتصادبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشیه بازدید از کمپ ترک اعتیاد اخوان اظهار کرد: برخی فکر کردند که صحبت‌های من در رابطه با پول‌های کثیف‌،‌در رابطه با انتخابات کنونی است ولی قدرت حوزه‌ مهمی است و اهالی قاچاق می‌خواهند حاشیه امن پیدا کنند.

وی ادامه داد: قانون به تنهایی کافی نیست چرا که با وجود قانون، اختلاس 3 هزار میلیاردی داشتیم و بابک زنجانی و شهرام جزایری نیز با وجود قانون، به وجود آمده‌اند. باید نظارت، اجرا و قانون را کنار هم داشته باشیم.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از مجلس خواست که با وزارت کشور همصدا و با جریان پول‌های کثیف مبارزه جدی کند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: همه نمایندگان از ما حمایت کنند و دستگاه قضا نیز به کمک آید تا مانع از ورود پول‌های کثیف به حوزه‌های مختلف کشور شویم.

وی با اشاره به اینکه مردم حامی ما هستند، اظهار داشت: 750 هزار معتدد در حال ترک هستند و قبلا این افراد به زندان می‌رفته و شرایط کنونی برای آن‌ها متفاوت شده و در کنار ترک، درمان می‌یابند و حرفه و مهارت نیز فرا می‌گیرند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مراکز ترک اعتیاد باید تقویت شوند، اظهار داشت: استاندارد جهانی بازگشت مجدد معتادان بهبود یافته به حوزه اعتیاد 20 درصد است و باید تلاش کنیم به استاندارد‌های مناسب در این رابطه دست یابیم.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا گزارش مستندی در رابطه با ورود جریان پول‌های کثیف در اقتصاد و سیاست دارید گفت: بنده آمادگی دارم که جریان پول کثیف را در اقتصاد در هرکجا که لازم است، ارائه دهم و اگر در مجلس یک ساعت جلسه غیر علنی دهند، فرآیند این موضوع را برای نمایندگان توضیح می‌دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترک ، اعتیاد ، پول ، کثیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار