«الناز حبیبی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«سر به راه» طنز نیست/ هدف ما جلب رضایت مردم است

«الناز حبیبی» بازیگر سریال «سر به راه» گفت: سریال «سر به راه» طنز نیست اما در موقعیت‌های تلخ فضای شیرینی را ایجاد می‌کند.

الناز حبیبی، بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص پذیرش ایفای نقش در سریال نوروزی شبکه سه تحت عنوان "سر به راه" گفت: "سر به راه" دومین تجربه همکاری من با "ایرج محمدی" و چهارمین تجربه‌ی کاری‌ام با سعید سلطانی به عنوان فیلمساز است زمانی که پیشنهاد این کار را به من دادند بسیار خوشحال شدم چرا که علاقه زیادی به همکاری دوباره با "سعید سلطانی" داشتم و طرح‌ اولیه‌ی داستان هم برایم جذاب و جالب بود بنابراین بازی در این مجموعه را با کمال میل پذیرفتم.

وی در خصوص نقش خود در این مجموعه اظهار داشت: من در نقش ریحانه دختر کوچک خانواده ایفای نقش می‌کنم خواهر بزرگتر من را "شقایق دهقان" بازی می‌کند "ریحانه" از پدرش خیلی مراقبت می‌کند و کارهای بانکی پدر بر عهده اوست.

وی در خصوص مضمون و قصه‌ی اصلی این سریال عنوان کرد: داستان از ورود شهین تسلیمی و محسن کیایی در نقش عمه و پسرعمه‌ام به ایران آغاز می‌شود و از طرفی هم با ورود سیاوش خیرآبی به آسایشگاه رقم می‌خورد.

بازیگر سریال "دودکش" در خصوص تفاوت نقش خود در این سریال با نقش‌های قبلی‌اش بیان کرد: شرایط زندگی و اجتماعی "ریحانه" حداقل با "بهار" در سریال دردسرهای عظیم از لحاظ شخصیتی بسیار متفاوت است.

بازیگر "دردسرهای عظیم" در خصوص کارهای مناسبتی اظهار داشت: ایام نوروز امسال با ایام فاطمیه مصادف شده بنابراین کار طنز و شاد ساخته نمی‌شود "سر به راه" طنز نیست ولی در کنار موقعیت‌های تلخ خود یک شیرینی هم دارد ولی در مجموع کارهای ایام عید بیشتر مخاطبان را پای تلویزیون می‌نشاند و حتی در هنگام مسافرت هم تماشای سریال‌های تلویزیونی را از دست نمی‌دهند.

وی در این باره تصریح کرد: مجموعه‌های مناسبتی از لحاظ کیفیتی بهتر هستند، هر چند اگر کار خوب باشد مردم آن را حتی اگر مناسبتی نباشد دنبال می‌کنند مثلا "تا ثریا" و "دردسرهای عظیم" را هم به دلیل کیفیتش مخاطبان دنبال می‌کردند.

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم "سر به راه" از لحاظ کیفی خوب باشد و مردم آن را دوست داشته باشند تا خستگی از تنمان در بیاید چرا که ما برای رضایت مردم کار می‌کنیم.

"حبیبی" در خصوص همکاری با "سعید سلطانی" عنوان کرد: من شخصا ارادت خاصی به "سعید سلطانی" دارم چرا که اولین کارم را در یازده سالگی با وی شروع کردم و تنها در چند سکانس کار می‌کردم ولی الان نقش دختر او را بازی می‌کنم و از این بابت و همکاری مجدد با وی بسیار خوشحال هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم کشورم سال خوبی را شروع کنند تنشان سالم، جیب‌شان پرپول، دلشان خوش باشد و همیشه خوشحال و خندان باشد تا ما هم حالمان خوب شود.

گفتنی است؛ سریال "سر به راه" به کارگردانی "سعید سلطانی" و تهیه‌کنندگی "محمد پیرهادی" نوروز 94 از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار