قاتل فراری افغانستان در چنگال پلیس ایران/ قتل معشوقه به خاطر مخالفت‌های مادرش

تبعه افغانی که دو سال پیش دختر مورد علاقه‌اش را در کشور افغانستان به قتل رسانیده بود، ‌در شهرستان محلات استان مرکزی دستگیر شد.

/////////////////محسنی//تاپ جمعه//
سرهنگ فرامرز گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر متواری شدن و سکونت قاتلی تبعه کشور افغانستان در شهرستان محلات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب و همکاری پلیس اینترپل، ماموران مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های شهرستان محلات، شناسایی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

اعتراف به قتل در مسیر مدرسه

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: در بازجویی‌های پلیس، متهم در برابر مستندات قانونی لب به سخن گشود و به قتل دختری جوان در کشور افغانستان اعتراف کرد و اذعان داشت، که از مدت‌ها پیش دختری را دوست داشته و بار‌ها به خواستگاریش رفته بود که با توجه به مخالفت‌های مادر او و همچنین شرایط اقتصادی نامناسب موفق به ازدواج با او نمی‌شود.

قاتل ادامه داد: از مدت‌ها قبل در کمین دختر مورد علاقه خود بوده و سرانجام او را در راه مدرسه به صورت ناگهانی با ضربات چاقو غافلگیر و به قتل می‌رساند و پس از انجام قتل در کشورهای حوزه خلیج فارس و ایران متواری می‌شود.

انتقام در بستر قتل


فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: قاتل در روند باز جویی، انگیزه خود را از قتل مقتول، خالی کردن عقده روانی خود ابراز داشت و اعلام کرد با این کار می‌خواسته از مادر دختر مورد علاقه‌اش انتقام بگیرد.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: قاتل با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار