مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هوشمندسازی جزیره هرمز تا سال 97/ تنها 6 درصد اعتبار مورد نیاز تامین شده است

ارجمند گفت: تا پایان سال 97 هوشمند سازی جزیره به پایان خواهد رسید.

هوشمندسازی جزیره هرمز تا سال 97/ تنها 6 درصد اعتبار مورد نیاز تامین شده استعبدالصاحب ارجمند مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه براي نخستين بار در كشور، شركت توزيع نيروي برق استان هرمزگان اقدام به طرح‌ريزي و پياده‌سازي شبكه هوشمند در جزيره هرمز به صورت پايلوت نموده است، گفت: تا پایان سال 97 هوشمند سازی جزیره به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر هوشمندسازی شبکه در سه منزل مسکونی جزیره هرمز اجرا شده است و امکان کنترل مصرف برق این منازل از هرجای دنیا وجود دارد.

ارجمند افزود: درسال جاری بحث مطالعاتی،‌ طراحی و تحقیقاتی هوشمند سازی شبکه به پایان رسیده و اين طرح پس از پياده‌سازي در جزيره و رفع مشكلات احتمالي در سطح استان اجرايي خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان بابیان اینکه بهبود سه شاخص رشد اقتصادي، امنيت انرژي و حفاظت از محيط زيست از اهداف اصلي پياده‌سازي شبكه هوشمند در جزيره هرمزاست،‌ تصریح کرد: تا پایان سال جاری بحث روشنایی هیبریدی در این جزیره اجرایی می شود.

ارجمند ادامه داد: علاوه بر این تا پایان سال 94 نیز شبکه توزیع این جزیره هوشمند می شود.

وی درخصوص میزان اعتبار تخصیص داده شده نیز گفت:برای اجرای این طرح به 54 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تا کنون 6 در صد این اعتبار تخصیصی داده شده است.

 وی درپایان تاکید کرد : هنوز ابزار مصرفی در منزل به گونه ای که مورد استفاده در شبکه هوشمند باشند نیستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برق ، هوشمندسازی ، هرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار