هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال؛

چهارشنبه سوری در سالن بسکتبال گرگان! / توقف بازی در تهران

ترقه بازی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان باعث توقف چند دقیقه ای یک بازی هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال شد. تیم هفت الماس هم در دیدار با دانشگاه آزاد زمین مسابقه را برای لحظاتی ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال با حاشیه های زیادی شروع شد و 2 بازی در نیمه اول به دلایل مختلف متوقف شد.

 در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با محروم نکردن تماشاگران گرگانی به خاطر اتفاقات بازی هفته قبل این تیم مقابل ثامن مشهد فرصت تماشای دیدار مقابل مهرام را به آنها داد، پرتاب ترقه باعث توقف حدود 15 دقیقه ای این دیدار شد.

گرگانی ها با اختلاف 11 امتیاز کوارتر اول بازی را واگذار کرده بودند و در کوارتر دوم اختلاف در حال افزایش بود که بازیکن خارجی گرگان حرکتی شبیه حرکات کشتی روی سنتر مهرام اجرا کرد و اوشین ساهاکیان با دیدن این صحنه وارد درگیری شد. در حالی که داور به اوشین یک خطای تکنیکال داد، تماشاگران هم ترقه ای نزدیک پای فرید اصلانی پرتاب کردند.

لحظاتی بعد هم تیم مهرام با اشاره به خفه بودن هوای سالن از زمین خارج شد.

در نهایت با حدود 15 دقیقه تاخیر، بازی بار دیگر از سر گرفته شد. نیمه اول با نتیجه 50 بر 27 به نفع مهرام تمام شد.

توقف بازی در تهران

دیدار تیم های دانشگاه آزاد و هفت الماس قزوین هم در تهران با توقف همراه بود. تیم هفت الماس قزوین در اعتراض به قضاوت داوران از زمین خارج شد و با درخواست مسئولان بار دیگر به بازی ادامه داد.

دانشگاه آزاد نیمه اول بازی را با نتیجه 38 بر 21 برده بود.

گفتنی است تیم پمینا هم با نتیجه 38 بر 36 نیمه اول بازی با ثامن را برد و تیم نفت آبادان با نتیجه 44 بر 42 در نیمه اول بازی با صنایع ماهشهر به پیروزی رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار