بردین گلوی دختر عمه برای تامین هزینه مواد/ قاتل بی‌رحم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

پسردایی سنگدل که دختر عمه را تنها برای سرقت النگوهایش به قتل رسانده بود به زودی اعدام می شود.

بردین گلوی دختر عمه برای تامین هزینه مواد/ قاتل بی‌رحم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 21 اسفند سال 91 ماموران در جریان قتل زن جوانی قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و راهی محل حادثه شدند.

تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شد که جسد متعلق به زن جوانی به نام "فریبا" است که به طرز هولناکی به قتل رسیده است.

عامل جنایت با چاقو ضرباتی را به گردن "فریبا" وارد کرده و پس از سرقت النگو و گوشواره‌های او از محل گریخته بود. با توجه به اینکه آثاری از ورود به زور  روی درب منزل مشاهده نمی‌شد کارآگاهان احتمال دادند زن جوان از سوی قاتلی آشنا به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات ماموران به پسردایی مقتول به نام "علی" مشکوک شدند که صبح روز حادثه در حوالی خانه مقتول دیده شده بود و با کشف این سرنخ "علی" دستگیر و در بازرسی ازخانه او طلاهای سرقت شده از "فریبا" کشف شد.

 متهم در جریان تحقیقات با اعتراف به قتل دخترعمه‌اش گفت: به مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارم. روز حادثه برای تهیه مواد پول نداشتم در خیابان پرسه می‌زدم که متوجه شدم شوهر "فریبا" از خانه خارج شد به همین خاطر به خانه‌ آنها رفته و از "فریبا" خواستم مقداری از طلاهایش را به من بدهد،  او قصد فرار از خانه را داشت که سد راهش شدم و محکم گلویش را فشار دادم او نیمه جان روی زمین افتاد و من از آشپزخانه چاقویی برداشته و با آن گلویش را بريدم.

با اعتراف این مرد و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در دادگاه پای میز محاکمه قرار گرفت که وی در این شعبه به قصاص و 10 سال زندان محکوم شد.

صبح چهارشنبه این حکم به تایید هیات قضایی دیوان عالی کشور رسید و متهم به یک قدمی چوبه دار نزدیک شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، قتل ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار