اوحدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

قول وزیر حج عربستان برای رفع مشکل روادید زائران ایرانی در هفته آینده/وزیر حج عربستان هفته آینده برای پیگیری موضوع عازم ایران است

رئیس سازمان حج و زیارت از قول مساعد وزیر حج عربستان مبنی بر حل مشکل صدور روادید زائران ایرانی عمره تا هفته آینده خبر داد.

قول وزیر حج عربستان برای رفع مشکل روادید زائران ایرانی در هفته آینده/وزیر حج عربستان هفته آینده برای پیگیری موضوع عازم ایران استسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت که هم اکنون در عربستان به سر می برد، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند مذاکرات برای رفع مشکل صدور روادید زائران ایرانی اظهار کرد: در ملاقاتی که با وزیر حج عربستان و معاونین وی صورت گرفت، وزیر حج عربستان نگرانی خود را از شرایط به وجود آمده اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین توضیحاتی در خصوص اقدامات اخیر وزارت امورخارجه کشورمان برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی سفارت عربستان در تهران و صدور روادید مورد نیاز آنان داده شد.
 
اوحدی فضای مذاکرات با مسئولین عربستانی را مثبت و صمیمی ارزیابی کرد و تاکید کرد: وزیر حج عربستان هفته آینده برای پیگیری موضوع از نزدیک عازم ایران است.
 
رئیس سازمان حج و زیارت در پایان از قول مساعد وزیر حج عربستان مبنی بر حل مشکل صدور روادید زائران ایرانی عمره تا هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات وزیر حج عربستان، وی تمام تلاش خود را رفع مشکل به وجود آمده و بازگشتن روند صدور روادید زائران به روال عادی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج ، زیارت ، اوحدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار