«حسین‌نژاد» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مخاطب با دیدن «طعم شیرین خیال» انبساط خاطر پیدا می‌کند

محمدعلی حسین نژاد گفت: طعم شیرین خیال، کمدی، به مفهوم انجام حرکات مضحک و خنده داری که رایج شده نیست.

محمد علی حسین نژاد تهیه کننده فیلم سینمایی "طعم شیرین خیال"‌ در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص متناسب بودن موضوع این فیلم برای اکران نوروزی با وجود ایام فاطمیه گفت: این فیلم کمدی به مفهوم انجام حرکات مضحک و خنده داری که رایج شده نیست؛ در مجموع شیرین و سرگرم کننده بوده و مخاطب با دیدن آن انبساط خاطر پیدا می‌کند و حالش خوب می‌شود.

وی افزود: ‌این فیلم مضمونی دارد که از یک طرف پاکی و سلامت را به تصویر می‌کشد و از طرفی روابط اجتماعی و فردی؛ و این موضوعات باعث میشود برای اکران در عید با وجود ایام فاطمیه مناسب باشد.

این تهیه کننده در مورد قشر مخاطب طعم شیرین خیال، گفت: این فیلم اولین گزینه برای اکران نوروزی بود و به طور قطع مخاطب فیلمی شیرین و سرگرم‌کننده می‌بیند.

حسین نژاد در خصوص مناسب بودن یا نبودن ترکیب فیلم های نوروزی امسال گفت: همه فیلم‌ها را ندیدم، "ایران برگر" را که دیدم یک مقدار کمدی است و می‌توانست در شرایط زمانی دیگری مخاطب را جلب کند و مطمئن نیستم در شرایط زمانی عید امسال جلب مخاطب کند ولی امیدوارم تماشاگر این فیلم را ببیند.

وی افزود: "رخ دیوانه" هم فیلم مناسب و خوش ساختی است که در هر زمانی می‌تواند تماشاگر بخصوص تماشاگران جوان را جلب کند. 

این تهیه کننده ادامه داد: اگر "طعم شیرین خیال" فراخوان خوبی داشته باشد و مردم بخوبی دعوت شده و در معرض تماشا قرار بگیرند فیلمی است که برای مردم مثبت است.

حسین نژاد اضافه کرد: در بررسی‌های علمی که در مورد فیلم انجام دادیم این فیلم تغییری درست در فکر و درون تماشاگر ایجاد می‌کند که موجب پاک و بی آلایشی او می‌شود، در بررسی‌های علمی تا 60درصد این اتفاق با موفقیت صورت گرفت.

این تهیه کننده اظهار داشت: فکر می‌کنم چون این فیلم هم خانوادگی  و هم سرگرم کننده و شادی آور و پاک است؛  به طور خاص جوان های بین 15تا 25سال به ویژه دختر خانم‌ها  ارتباط دلی و احساسی بیشتری با شخصیت‌های فیلم برقرار کنند.

وی در خصوص اینکه طعم شیرین خیال از بین پنج فیلم اکران نوروزی در چه رتبه‌ای قرار می گیرد گفت: به خاطر متفاوت بودن و نوع جنس این فیلم با بقیه فیلم ها نمی‌توان مقایسه‌ای صورت داد چون نوع برداشت مخاطب از این فیلم متفاوت است، از یک سو التهاب بحران‌های جوانی، تنش‌ها و مسائل اجتماعی تند دیگر فیلم‌ها را ندارد و برعکس فیلمی راحت کننده است و دیگر اینکه دریچه‌ای متفاوت برای ارتباط انسان با محیط اطراف را باز می‌کند.

این تهیه کننده در پایان خاطر نشان کرد: "طعم شیرین خیال"‌  سعی می‌کند با موضوع جدید خود دامنه مضامین را گسترش داده و تجربه تازه‌ای در سینمای ایران باشد و در کل تعامل‌های مثبت را به مخاطب نشان دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار