لغو دستکم 5 هزار پرواز در شرق آمریکا

طوفان شدید موجب لغو دستکم 5 هزار پرواز در شرق آمریکا، و سرگردانی صدها راننده در ایالت کنتاکی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، بنا بر اعلام مسئولان سازمان ملی هواشناسی، در ایالت کنتاکی دست کم 58 سانتی متر برف باریده که موجب اختلال در تردد خودروها شده است. 

سازمان ملی هواشناسی درباره طوفان احتمالی در ایالت های واقع در منطقه میدل آتلانتیک، و نیوانلگند هشدار داد و پیش بینی کرد در شمال منطقه میدل آتلانتیک دست سانتی متر دیگر برف ببارد. 

بر اساس گزارش ها، یک هواپیمای خطوط هوایی دلتا که از آتلانتا وارد فرودگاه لاگاردیا نیویورک شد، به علت برف سنگینی که روی باند فرود نشسته بود، از باند منحرف شد و به حصار کنار باند برخورد کرد. کسی بر اثر این حادثه به طور جدی زخمی نشد. 

استیو بشر، فرماندار کنتاکی نیز در این ایالت حالت فوق العاده اعلام کرد. این در حالی است که بارش برف سنگین موجب اختلال در تردد خودروهای در بزرگراههای این ایالت و سرگردانی صدها مسافر در طول شب شد. 

مدارس و ادارات دولتی در ایالت های کلمبیا، نیوجرسی، کارولینای جنوبی و تنسی تعطیل شده است. در واشنگتن نیز ادارات فدرال و کنگره تعطیل شده است. 

مردی در منطقه دیکسون ایالت تنسی در حادثه رانندگی که ناشی از وضعیت نامساعد آب و هوا بود جان خود را از دست داد، و در دالاس، فردی که مشغول گرفتن عکس از مناظر سفیدپوش بود، به ضرب گلوله کشته شد. انگیزه قتل وی مشخص نیست و کسی نیز دستگیر نشده است. 

بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی "فلایت اور"، بالغ بر چهار هزار و 858 پرواز در آمریکا لغو شده است. فرودگاه های دالاس، واشنگتن، فیلادلفیا و نیویورک بیش از همه تحت تاثیر پیامدهای بارش برف قرار گرفته اند. 



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار