آرسنال عامل پیشرفت ولبک در فوتبال بود

دنی ولبک ملی پوش انگلیسی آرسنال معتقد است از زمانی که به این باشگاه منتقل شده پیشرفت زیادی در فوتبال کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال دنی ولبک سپتامبر گذشته تا قراردادی 16 میلیون پوندی از منچستریونایتد راهی آرسنال شد و طی این مدت به خوبی با روش مربیگری آرسن ونگر هماهنگ شده و در 26 بازی انجام داده 7 گل را به نام خود ثبت کرد.

ولبک از انتقال به آرسنال کاملا ابراز رضایت کرده و گفت: فکر می‌کنم تا به اینجای کار خوب پیش رفته‌ام. امیدوارم در آینده هم وضع به همین منوال بوده و بتوانم کارهای بزرگی برای تیمم انجام دهم معتقد هستم از زمانیکه نزد توپچی ها آمدم بیشترین پیشرفت را در فوتبال تجربه کردم می‌خواهم به این پیشرفت ادامه دهم.

ولبک در ادامه افزود: سخت است از تیمی بزرگ راهی یک تیم بزرگ دیگر با شیوه بازی کاملا متفاوت شوید و بتوانید در کمترین فرصت ممکن خود را با شرایط تطبیق دهید. بازیکنان خوب بسیاری در آرسنال حضور دارند  با توجه به اینکه ما هر روز به تمرین گروهی می‌پردازیم فرصت یافتم آنها را بهتر بشناسیم به عنوان یک بازیکن تازه‌وارد باید هم تیمی‌های خود را بشناسید از علایق آنها مهارتها و سبک بازی‌شان آگاه شوید به این ترتیب می‌توان به یک عضو مفید در تیم تبدیل شد.

لازم به ذکر است آرسنال درمرحله یک چهارم پایانی جام حذفی انگلیس روز دوشنبه به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

ونگر: آینده فوق‌العاده‌ای برای ولبک پیش بینی می کنم

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پیش‌بینی کرد آینده‌ای سرشار از موفقیت و روزهای طلایی در انتظار دنی‌ ولبک مهاجم جوان توپچی ها است.

ونگر گفت: قبل از هر چیز باید تاکید کنم وظیفه اول و اصلی بازیکنان در خدمت تیم بودن است حال می‌خواهد در زمین مسابقه باشد و یا بر روی نیمکت ذخیره ها.

سرمربی فرانسوی در ادامه افزود: ولبک در دیدار حساس دوشنبه مقابل منچستریونایتد حضور خواهد داشت. او یکی از بازیکنان خوش آینده ما است که به زودی به مهره اصلی آرسنال تبدیل می‌شود. از اینکه او را ازیونایتد خریداری کردم کاملا راضی هستم پست بازی ولبک یکی از 3 بازیکن رو به جلوی تیم است و می‌تواند در مرکز چپ و یا راست زمین به بهترین شکل بازی کند.

لازم به ذکر است ولبک 24ساله پس ازبهبودی یافتن اولیور ژیرود و بازگشت به میدان در چند بازی ازروی نیمکت ذخیره‌ها مجبور به تماشای عملکرد هم تیمی های خود باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولبک ، آرسنال ، ونگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.