با بهبود شرایط جوی؛

پروازها در فرودگاه بندرعباس به حالت عادی بازگشت

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بندرعباس گفت:با توجه به بهبود وضعیت جوی و مناسب بودن دید افقی امروز تمام پروازهای این فرودگاه انجام شده است و مشکلی برای فرود هواپیماها و پروازها وجود ندارد.

پاسلار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  با اشاره به نامساعد بودن وضعیت جوی استان در روز گذشته علت تاخیر و کنسل شدن ۴ پرواز این فرودگاه را  بدی آب و هوا و کاهش شدید  دید افقی اعلام کرد.

وی گفت: پرواز ایران ایرِ تهران - بندرعباس- چابهار که قرار بود ساعت ۸ و چهل دقیقه صبح دیروز در فرود بین المللی بندرعباس به زمین بنشیند، در فرودگاه شیراز به زمین نشست .


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بندرعباس افزود: پرواز ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه کیش ایر به مقصد - بندرعباس نیز به کیش بازگشت وپرواز هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد بندرعباس نیز با دوساعت تاخیر انجام شد.

سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: گرد وغبار و تراکم ریزگردها درآسمان هرمزگان در حال  کاهش است  و تا فردا  به وضعیت استاندارد باز خواهد گشت.

وزش باد، گرد وغبار ، تراکم ریزگردها ، آلودگی هوا به میزان ۷ برابر حد استاندارد و کاهش دید افقی از مهمترین پدیده های جوی  دیروز در آسمان استان هرمزگان  بود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.