افشارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طی نامه‌ای به وزارت ورزش خواهان برکناری افجه‌ای شدم/دلیل برکناری افجه‌ای رفتارش در این مدت بود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دلیل برکناری افجه‌ای به مصاحبه و انجام کارهای او در این مدت برمی‌گردد و ما نیز تذکرات لازم را به وی داده بودیم.

طی نامه‌ای به وزارت ورزش خواهان برکناری افجه‌ای شدم/دلیل برکناری افجه‌ای رفتارش در این مدت بودبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برکناری افجه‌ای از هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان برکناری افجه‌ای شدم و دلیل برکناری افجه‌ای رفتار و مصاحبه‌های متعدد او در این مدت بود و ما نیز تذکرات لازم را به او داده بودیم اما این مسائل باعث شد که وی را از سمت هیئت مدیره برکنار کنیم.

وی درباره وضعیت کرار جاسم بیان کرد: کرار از باشگاه فرصت 10 روزه خواسته بود و اگر این بازیکن تا فردا به ایران نیاید نامه‌ای را به کمیته انضباطی و همچنیم به فیفا ارسال خواهیم کرد و شکایت لازم در مورد این مسئله مطرح خواهیم کرد.

افشارزاده درباره بدهی مالیاتی بازیکنان استقلال عنوان کرد: قرار است تعامل لازم در مورد پرداخت بدهی‌ها صورت بگیرد تا هرچه زودتر مشکلات حل شود تا بازیکنان خارجی ما بتوانند در ایام تعطیلات نوروز به کشورشان و دیدار خانواده‌هایشان بروند.

وی درباره مشت‌زنی و شوخی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: باید بگویم که تمامی خبرنگاران با روحیات من آشنایی دارند و من نیز تعامل بسیار خوبی با آنها داشته‌ام و نکته قابل توجه این است که خبرنگاران زحمات زیادی را می‌کشند و همیشه در انعکاس خبرهای ما نیز تلاش کرده‌اند و دوست ندارم از دست من ناراحت شوند و البته این موضوع بازتاب جهانی داشت! و حتی دوستان زیادی از اروپا پیگیر این موضوع شده بودند و باید بگویم که هیچ گونه قصد و قرضی از انجام این کار نداشتم و فقط جنبه شوخی داشت و اینکه بابت بازتاب این موضوع که باعث ناراحتی دختر کوچک خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هم شده بود از دختر این آقا هم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار