در آستانه مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور

رئیس هیئت وزنه برداری استان تهران: امیدواریم در این رقابت ها زمینه شناسایی استعدادها فراهم شود

تورج فرهادی گفت: برای میزبانی رقابت های وزنه برداری کشور همکاری خوبی با فدراسیون داریم و با کمک یکدیگر کارهای لازم را انجام میدهیم.

رئیس هیئت وزنه برداری استان تهران: امیدواریم در این رقابت ها زمینه شناسایی استعدادها فراهم شودتورج فرهادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارهای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور خوب پیش می‌رود و ما مقدمات لازم را فراهم کرده ایم. تمام استان‌ها اعلام آمادگی کرده اند 16 استان هم لیست خود را فرستاده‌اند و طی 2 روز آینده بقیه استان‌ها نیز لیست می‌دهند. در این رقابت ها وزنه برداران خوب شناسایی شوند.

وی ادامه داد: سالن ورزشی کارگران تهران سالن خوبی برای میزبانی است. ورزشگاه آزادی دور است و مجموعه ورزشی تختی هم فضای مناسبی ندارد و با توجه به امکاناتی که ورزشگاه کارگران داشت این سالن را برای مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کردیم.

فرهادی با اشاره به افت تیم های وزنه برداری تهران گفت: وزنه برداری تهران خیلی وقت است که افت کرده در گذشته مقام اول و دوم همیشه برای تیم تهران بود اما اکنون با مشکلات فراوان توانستیم تیم را جمع و جور کنیم. چندین سال است تهران نه میزبان بوده و نه مقامی در سطح کشور آورده ولی اکنون وزنه برداران خوبی را جمع کرده ایم و امیدواریم همانند قبل نتایج خوبی کسب کنیم.

فرهادی در ادامه بیان کرد: باشگاه های تهران یا به دلیل بسته بودن باشگاه ها و یا به دلایل دیگر وزنه برداری را رها کرده اند اما در حال حاضر به وزنه برداران روحیه داده ایم و امیدواریم نتیجه هم بگیریم.

رئیس هیئت وزنه برداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: ما در سال آینده چند باشگاه را تکمیل می کنیم و تیم تهران را به یکی از مربیان سرشناس می سپاریم و همچنین یکی از اهداف اصلی ما برای سال آینده شرکت در لیگ است تا بتوانیم تهران را همانند قبل به سکوی قهرمانی برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار